Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

.
"Στὸ στῆθος μου ἡ πληγὴ ἀνοίγει πάλι
ὅταν χαμηλώνουν τ᾿ ἄστρα καὶ συγγενεύουν μὲ τὸ κορμί μου"
.
Γιῶργος Σεφέρης - «Μυθιστόρημα»


.
φωτογραφίες
Foteini

.

Δευτέρα, η ισημερία της ποίησης !
.
.
Σαββάτο βράδυ στο κελί, κουβέντιαζα με το φεγγάρι - ποίημα, ώραν πολλή.
στεκόνταν εκεί, φιλάρεσκο και φλυαρούσε.
"ο γεωμέτρης εμέτρησε, είπε το φεγγάρι, απόψε είμαι μονάχα τριακόσιες πενήντα έξι χιλιάδες, πεντακόσια εβδομήντα οκτώ χιλιόμετρα μακριά ! το είπε αλήθεια ο γεωμέτρης, ήρθα σιμά απόψε... κοίτα με ! κοίτα με από κοντά ! ωραίο δεν είμαι ; !"
έμπαινε κι έβγαινε από το μαύρο σύννεφο κι εζήταε να το δω, να το καμαρώσω, να του λέω "ωραίο που είσαι, φεγγάρι μου ολοστρόγγυλο ! όμορφο που σαι !"
.
















.
κι ετούτη η πόζα ! κι αυτή ! και η άλλη !
"ωραίο που είσαι, φεγγάρι μου ολοστρόγγυλο ! όμορφο που σαι !"
.
.
.
.
.
.

4 σχόλια:

ξωτικό είπε...

..κι ας στραβολαιμιάσαμε κι ας πουντιάσαμε ...ούλα χαλάλιν του !!

Καλήν άνοιξη Φωτεινούλα !!!

foteini είπε...

@
ναι.
βγήκα στα χωράφια
μες στα σκοτάδια
και δε μου κανε καρδιά
να πάψω να το βλέπω.

καλή άνοιξη, ξωτικούλα μας :)

Υ.Γ.
ξωτικούλα,
ζητάω συγνώμη αυτόν τον καιρό,
αν απέχω απ' τα ωραία σας
και τις αγαπημένες κουβέντες.

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Πότε έρχεσαι Φεγγάρι μου;
Ελπίζω όχι 1η Απριλίου γιατί θα είμαι Θεσσ/νίκη ως Κυριακή.

Φιλιά

Ν Αντέχεις!

foteini είπε...

@
υπολογίζω, συν Θεώ,
γύρω στις 13 ή 14 Απρίλη,
Τετάρτη ή Πέμπτη :)

συγκεντρώνομαι στη δουλειά μου.


θα πας όο - όο - όμορφη Θεσσαλονίκη ;!