Κυριακή 17 Απριλίου 2011

*
.
φύλαξα λίγο στον κορμό με την κουφάλα, μην έχω την τύχη να ξαναδώ την ωραία μου σαύρα ! μπα... τίποτα ! λουφάζει το ζωντανό.
.
περπάτησα άκρη στο κύμα. στεγνός ο δρόμος με τα φύκια, έπαψε σήμερα και η βροχή , έτσι έγινε απρόσκοπτα η μεγάλη λιτανεία των Βαϊων !
απ' το πρωί ακούω μουσικές, παίζουν οι μπάντες, παρελαύνουν όλοι στη σειρά, με τις ώρες περνάνε, στέκουνε, παιανίζουνε, δοξολογούνε, πάλι περνάνε, στέκουνε, παιανίζουνε, δοξολογούνε ξανά...
.
όλα τα χρώματα τσι φούντες τράβηξα φωτογραφίες, μα πρέπει αύριο να πάρω ένα καλώδιο γιά να τις περάσω στο computer. αν ήσαν εδώ τα παιδιά θα το έφτιαχναν στα γρήγορα, τώρα εγώ πρέπει να πάω αύριο να ψάχνω...
.
οι κουτσουπιές ολάνθιστες και οι tilleuls (linden trees) σε λίγο θα βγάζουν άρωμα και θα μοσκοβολάει ο τόπος φλαμούρι ! θυμάσαι, γλυκύ μου έαρ, εκείνον τον απίστευτο δρόμο με τις φλαμουριές, στα Γιάννινα ; έγραψα τότε "με ζαλίζει η ευωδιά που μπαίνει απ' το ανοιχτό παράθυρο..."
.
οι γλυτσίνες βαρειές και φορτωμένες πιάσαν τους τοίχους και τις μάντρες - εδώ τις λένε "πασχαλιές", μα η πασχαλιά είναι άλλο φυτό, με άλλο λουλούδι, λεπτό και λεπτή μυρωδιά, που όμοιό του δεν γίνεται...
.
καλή τύχη είναι οι φίλοι !
.
.
* είναι πάντα η κάμπια
που μεταμορφώθηκε...
.
.
.
.
.

2 σχόλια:

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Δείξε μου την..πασχαλιά σου, να σου δείξω την ..πασχαλιά μου!

foteini είπε...

@
ναίσκε, φιορέλλα μου.
σεις,
πασχαλιά λέτε τη ΓΛΥΤΣΙΝΑ, ορέ !
ΠΑΣΧΑΛΙΑ είναι εκειό πόβαλα να διείς, με τηνε πεταλούδα...
θωρείς το ;

χε, χε :)