Κυριακή 15 Μαρτίου 2020


Οπαδός της συνωμοσιολογίας δεν είμαι...
Δεν μου αρέσει, δεν την παρακολουθώ. Ποτέ, σε καμμία απολύτως περίπτωση.

Γίνονται όμως αυτόν τον καιρό κάποιες συζητήσεις, σχετικά με το πώς δημιουργήθηκε ο ιός SARS-CoCV-2, 
"πείραμα που πήγε λάθος", "ένα βιολογικό όπλο που απελευθερώθηκε ηθελημένα με στόχευση στα κύτταρα της τρίτης ηλικίας" (υπάρχει υπερπληθυσμός στη γη!) και Κύριος οίδε τι άλλο...





Cara Italia,

Εν Piemonte εκίσσησέ με η μήτηρ μου. Πλησίον του ποταμού Πάδου. (Τα νερά πάντοτε !...)

Γιά καιρό, λέει η μάνα μου, με μεγάλωνε στα χέρια της η signora. Γνωρίζω φυσικά το όνομα της γυναίκας, αλλά σε όλη μου τη ζωή, ως signora την άκουγα...
San Gaudenzio, βοήθησε να μην έχει αρρωστήσει ή μην έχει πάθει κάποιο κακό η οικογένεια του γιού της του Franco, via Antonelli. 






Δεν υπάρχουν σχόλια: