Πέμπτη 27 Αυγούστου 2020

 Σήμερα, 27 Αυγούστου 2020,

έχουν περάσει ημέρες εννιά... 


Ιδροκοπώντας, θερμομετρήθηκα. 36.6


Ο Γιάννης Α., παλαιός φίλος, μου εμπιστεύθηκε το βιβλίο του.

Δεν ξέρω τι ακριβώς περιμένει να κάνω, μάλλον ούτε εκείνος ξέρει... 

Αρχικά το διαβάζω. Μου αρέσει. Όλη η εισαγωγή έχει ύφος Παπαδιαμάντειο! Του το είπα. Κατόπιν αλλάζει. Μέσα από την προσωπική διήγηση της οικογένειας, αναδεικνύεται η εποχή των παιδικών μας χρόνων, στη νησιωτική Ελληνική περιφέρεια. Τα ήθη, η νοοτροπία, η κοινωνία και φυσικά το κράτος...

Μου αρέσει.


Μου έγινε μιά πρόταση χθές. Απ' έξω έξω πρόταση, ΑΝ συντρέξουν οι συνθήκες, ΑΝ τα πράγματα γίνουν έτσι κι όχι αλλιώς, είμαι διατεθειμένη να αναλάβω την ευθύνη οργανισμού, που ΘΑ δημιουργηθεί?


Σκέφτομαι... ΑΝ συντρέξουν οι συνθήκες, ΑΝ τα πράγματα γίνουν έτσι κι όχι αλλιώς, δεν ξέρω αν είμαι διατεθειμένη να αναλάβω την ευθύνη οργανισμού, που ΘΑ δημιουργηθεί...

Δεν είμαι καθόλου σίγουρη... Άσε να δούμε πρώτα, ΑΝ θα συντρέξουν οι συνθήκες και ΑΝ τα πράγματα γίνουν έτσι κι όχι αλλιώς...

Και πρώτα πρώτα ΑΝ ΖΟΥΜΕ, Vangel ευλογημένε, μέρα ένατη που είμαστε σήμερα... 




Δεν υπάρχουν σχόλια: