Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

" ρεμβάζω...

τα ρεμπέτικα
εθνικές μουσικές"

.

.
.
.
.
.
.
.
.
Τρίτη 23/6/09
.

"κοντά σας,
νιώθω πάντα συντροφικά..."

.
- βάλε με στην αγκαλιά σου
για να κοιμηθώ κοντά σου -

"η παράγκα έμπαζε νερά,
κι αυτός άνοιξε πάνω τους ομπρέλλα,
την πήρε αγκαλιά και την κοίμισε..."






-βάλε με, φως μου, βάλε με
και πριν να φέξει, βγάλε με...-








"σαν κανταδούλα"
.
.


"εξορκισμός
του μπάσταρδου του χάρου..."
.
.
.
posted at 6:18 μμ
.


"οριενταλισμός
γκιουλμπαχάρ - ανοιξιάτικο τριαντάφυλλο"





.
.
.
.
- μονάχα όποιος αγαπά
μανίτσα μου ζηλεύει -





."βλάμηδες


κουτσαβάκια


μαγκίτες


ντερβισάδες"





.
"συντροφικά
και κανταδόρικα..."
.





η οθόνη έγραφε
.
Ο ΘΕΟΣ
ΝΑ ΣΕ ΦΥΛΑΕΙ
ΑΠΟ ΤΟΥΣ
ΦΙΛΟΥΣ





.
.
.
.
.
Τετάρτη 24/6/09
κουκλοθέατρο στον κήπο
.
.
.
ή
στην Αθήνα
η τελευταία καπνιστική
πριν την αντικαπνιστική...
.
.
.

Πέμπτη 25/6/09
"Ιμαρέτ
στη σκιά του ρολογιού"
.
Γιάννης Καλπούζος
.
κι οι "Λαλητάδες"
με κλαρίνα, βιολιά, λαγούτα, κρουστά
.
.
.
.
.

2 σχόλια:

Χαρ. Αλβερτος είπε...

Ο ΘΕΟΣ...
"... ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΣΟΥ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ."

... ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕ Ο "ΓΕΡΟΣ"!

ΤΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ!

foteini είπε...

@
στο μυαλό, δε μου κάνει εντύπωση...
το χω καλά επεξεργασμένο στο μυαλό μου.
σκατά δεν είναι οι κοινωνία;
ε, σκατά κι οι ανθρώπινες σχέσεις, σκατά κι οι φιλίες, κι οι αγάπες, και όλα...

αν κάποιος πειράξει κάποιον δικό μου, αν μου τον βρίσει, τον προσβάλει, τον κοροϊδέψει, τον θίξει,
αυτόν τον κάποιον, δεν μπορώ εγώ να τον ονοματίζω φίλο μου.
πάει και τελείωσε.
συγνώμη, που είμαι απόλυτη.
έτσι είμαι.
απόλυτη.
έτσι γουστάρω να λειτουργώ με τα αισθήματα.
απόλυτα.
ξέρω κι εγώ, τι σημαίνει "παίζω" ή "σε παίζω".
ξέρω ακριβώς τι σημαίνει "σε παίζω"...
τι σημαίνει "επαγγελματική σχέση"
τι "κοινωνική σχέση"
είμαι πολλά χρόνια στην πιάτσα.
τα γνωρίζω.
το μυαλό μου τα καταννοεί.
όχι όμως η ηθική μου
μήτε η ψυχή,
μήτε η καρδιά μου.

αν είχα γεννηθεί έμπορος, ξέρω ότι θα κλεινα σαν τον παππού μου τον Γιώργη, συμφωνίες δια λόγου και δια χειραψίας.
δεν εγγυάται την ανθρώπινη μπέσα το υπογεγραμένο συμβόλαιο.

είσαι άνθρωπος
ή δεν είσαι.
είσαι φίλος
ή δεν είσαι.
αγαπάς
ή δεν αγαπάς
και ούτω καθ' εξής...
δεν ταιριάζω στα μεσοβέζικα
μήτε αυτά σε μένα.

τα λέω ταξιδευτή, γιατί με προβληματίζουν πολύ όλ' αυτά.
μήτε φαντάζεσαι, πόσο με προβληματίζουν...

άσε με εδώ, να μονολογώ, χωμένη μες στο στρείδι μου...
έχει κρύο εκεί έξω...




και ξεκινάω, για ολοήμερη δουλειά, σήμερα...