Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2009

.
.
προσπαθώντας ένα ένα, να οργανώσω λίγο τα "παλιά",
συναντάω διάφορα πράγματα, εκπληκτικά !
όπως για παράδειγμα, στις 30 Νοέμβρη του 2006 !
.
.
Ακης είπε...
.
"Ο μικρός μας πρίγκιπας και τα μυρουδάτα κούμαρα μαζεμένα τριφερά με τα χέρια σου
κάτω απ' τ' αστέρια του Αττικού ουρανού...
Μια νύχτα που γεμίζει με αναμνήσεις και μ' ελπίδες πως κάτι σημαντικό θα ξημερώσει.
Όχι μη τρομάζεις δεν μ' έπιασε το σύνδρομο του απολογισμού και του ρομαντισμού.
Εξ άλλου τώρα που σου γράφω έχει ξημερώσει και το βραδυνό ποτό έχει πια ξεθυμάνει.
Περιμένοντας όμως τον ήλιο να προβάλει πίσω απ' τη θάλασσα περιμένω και τα καινούρια που μέλλονται ν' ανακοινωθούν απ' το Γιωργάκη. Και θέλω ν' ακούσω και φοβάμαι.
Περιμένοντας κρατάω τις εικόνες σου
και το άγγιγμα του παγωμένου αέρα του Υμηττού..."
.
.
.
...οι παιδικοί μου φίλοι !
θησαυροί ζωής ανεκτίμητοι !
.
αυτή σα να ταν, ίσαμε σήμερα η ζωή μου...
εγώ, να περιμένω ακόμα τον μικρό μου πρίγκηπα
ο Άκης, να περιμένει ακόμα τι καινούργια θα ανακοινώσει ο Γιωργάκης...
.
με κουμαριές ν' ασχολούμαι
ο Αττικός ουρανός
ο Υμηττός
.
.
σα να μην πέρασαν βάσανα...
σαν τίποτα...
.
.
.
Υ.Γ.
.
le petit prince αναφέρεται
διότι ήταν το αγαπημένο μας παιδικό ανάγνωσμα,
κι ας με πέρναγαν αυτός και τα ξαδέρφια μου 4-5 χρόνια
.
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: