Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

video de Foteini, no 15, automne à Paris

.

.

.

.

10 σχόλια:

Roadartist είπε...

Τι ομορφιά είναι αυτή..
Πόσα πράγματα δεν έχω δει ακόμη..
Πόσο θα ήθελα να ήμουν εκεί..
Μπράβο βρε πάντα τέτοια..
Πολύ ωραίο το βίντεο, και φωτο κ οι μουσικές επιλογές!
Στο φιλί υπερζουμ είδα!!! χαααχ :) Πανέμορφα έργα τέχνης..!
Μα ούτε ένας καλλιτέχνης του Δρόμου?? Γιατί ετσι???? :)
Καλό σκ!

genna είπε...

Μ᾽ έκανες να νοσταλγήσω, υπέροχο...

Καλημέρα!

φιλί!

*κάτω από τη γλώσσα τις έχω, που θα μου πάει θα θυμηθώ...

foteini είπε...

@
art ist,

πρώτον,
υπάρχουν μουσικοί του δρόμου !
Ρουμάνους μου θύμιζαν,μα ξεσήκωναν τους δρόμους με μαγικές μουσικές !

έπειτα,
ό, τι, μα ό, τι κι αν έχουμε δει,
θαρρώ τίποτα δεν έχουμε δει...
είναι τόοοοοσο θαυμαστός ο κόσμος
και τόοοσα τα καλά δημιουργήματα
του ανθρώπου,
που νιώθω, πραγματικά, τίποτα δεν γνωρίζω...
δεν ξέρω τίποτα, κι ό, τι έχω δει,
είναι το απειροελάχιστο του απειροελαχίστου...

όσο για το φιλί,
ε,
φιλί είν' αυτό !

:)

foteini είπε...

@
"... δεν άκουσα παρά βρύσες κρύες να τρέχουν Ρόδια ή Ζέφυρο ή Φιλιά.
... ζέφυρους θα στήσω
τα φιλιά θ'απολύσω
που η λαχτάρα μου άγιασε! ..."

foteini είπε...

@
καλήν εσπέρα,
30φυλλιά.

προσπαθώ την επιβίωση.

roadartist είπε...

:))

Άλλο αυτό βέβαια. Αλλά απολύτως συμφωνώ. Ένα ξέρω πως τίποτα δεν ξέρω....

Γιατί πλέον το "road" βρήκε από την προσφώνηση??? :)))

Καλό σκ!

Χαρ. Αλβερτος είπε...

Ε, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΝΤΕΟ!
ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΑΙΡ!
ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΥΡΜΑΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΓΩ ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩ!

ΟΜΩΣ, ΧΑΛΑΛΙ!

ΜΙΑ ΕΞΟΧΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ "ΚΡΥΦΩΝ" ΘΥΣΑΥΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΚΑΠΟΙΑ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΚΑΙ... ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ!

ΠΕΡΙΤΤΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΜΠΡΥΑΝ ΤΟΥ ΛΩΤΡΕΚ... ΣΤΑ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΡΗΜΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΥΠΗΡΧΕ, ΠΑΝΤΑ, ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΟΙΧΟ ΚΙ ΕΝΑ ΠΟΣΤΕΡ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΛΕ ΓΥΜΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΣ!

ΚΑΛΟ Σ/Κ!

ΥΓ. ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΟΥΒΑΛΗΣΕΣ ΣΤΑ ΜΠΑΓΑΖΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠ' ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙΣ! :)

foteini είπε...

@
road art ist αγαπημένο,

οργανώνοντας λίγο το παλιό blog,
(θέλω ακόμα πολύ δουλειά, σιγά σιγά ως να το τελειώσω...)
και ανατρέχοντας έτσι στα σχόλιά σας,
βλέπω και καμαρώνω,
ότι μαζί συνομιλούμε από πάρα πολύν καιρό !
καμαρώνω την κοινωνικότητά σου,
τις γνώσεις, την αισιοδοξία,
την αγωνιστικότητά σου και την εμμονή σου στα ανθρώπινα !

σ' αγαπώ και σε ευχαριστώ πολύ πολύ,
που είσαι εδώ :)

foteini είπε...

@
ταξιδευτή μας,

τώρα γύρισα απ' τη δουλειά,
και το είδα...

τι να πω ;
ξέρεις
πως
είμαι
ένα
μικρό, εργατικό μηρμήγκι.
τίποτε άλλο.

πήγαιν έλα όλη μέρα
-κι αν χρειαστεί όλη νύχτα-
προσπαθώ
προσπαθώ.
τίποτε άλλο.

στα χρόνια της ωριμότητάς μου
θα ήθελα
να μπορούσα
να ακουμπήσω
λίγο
πάνω
σε μιά
ψυχή
τα καλά μου
τα κακά μου
τις αγωνίες μου
ό, τι
με παιδεύει...


"Εγώ δεν εφοβήθηκα
εγώ διόλου ταπεινά όμως υπόμεινα
εγώ το θάνατο είδα τρεις φορές
εγώ με διώξανε απ' τις πόρτες έξω"


καληνύχτα σας.

akb8862 είπε...

Εξαιρετικό το βίντεο! Μπράβο σου.Πολύ νοσταλγικό.