Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2010

. sign.

foteini

Κάποτε με θυμό
Με πίκρα άλλοτε
Με απορία άλλοτε
Με περηφάνεια ούτως ή άλλως
Συμβαίνει να αναδύονται σε βροχερό περιβάλλον

οι απόκρυφες σημειώσεις
της πρώτης, του νέου έτους

Αναρωτιέμαι, πόσοι σου ευχήθηκαν από χτες
«ΚΑΛΗ να είναι η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ !»
«Χρόνια πολλά και καλά να ζήσεις !»
Πόσοι, σου ευχήθηκαν από χτες... Τόσοι !
Διευρυμένος κύκλος γνωριμιών.
Επιλογή σου. Να ανταλλάσσεις ευχές, με έναν διευρυμένο κύκλο γνωριμιών, αποκλειστικά.
Λες και
Λες και είναι αυτοί οι διευρυμένοι κύκλοι, που παραληρούν
κάτι βράδια με πανσέληνο, όπως το αποψινό...

Από τα σπλάχνα της γης, ακούγεται να ηχεί
χαλκός.
.
.
.
.
.

6 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

ίσως δεν έχει σημασία αν ο κύκλος είναι διευρυμένος περισσότερο λιγότερο. μα να είναι αληθινός. απλά αληθινός με όλη αυτή την αλήθεια συναισθημάτων.
καλησπέρα σου!

foteini είπε...

@
δεν είχα απ' το μεσημέρι internet,
για άγνωστους φυσικά λόγους...

καλησπέρα σας, φίλε b|a|s|n\i/a !

να μιά καλή συζήτηση !

ο κύκλος λοιπόν !
ο κύκλος, πιστεύω, είναι θετικός !
ο κύκλος είναι χρήσιμος
ο κύκλος είναι επικοινωνία
ο κύκλος είναι συγκέντρωση δύναμης προς τα μέσα,
προς το κέντρο...
ο κύκλος είναι ΚΕΝΤΡΟΜΟΛΟΣ ΔΥΝΑΜΗ,
κι όχι φυγόκεντρος...
φυσικά, δίκιο έχετε !

κινούμαι μέσα σε κύκλους,
φυσικά, μου αρέσουν οι κύκλοι!
και θαρρώ, είναι αληθινά άξιοι,
κι έχουν ιδιαίτερες ικανότητες,
όσοι μπορούν να φτιάχνουν γύρω τους ανθρώπινους κύκλους !

απλά, αν στο γραπτό επικεντρώσετε στη μικρούλα μου λέξη "ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ", ίσως δείτε τη σκέψη μου...

οι άνθρωποι
ΜΠΟΡΟΥΝ να αποτελούν ένα κεφάλαιο στη ζωή μας, φορές, πολύ μεγάλο κεφάλαιο...
με κάποιον τρόπο, δύναμη είναι οι άνθρωποι.
συμπαράσταση είναι, αναγνώριση είναι, παρέα είναι, φιλίες είναι, αγάπες είναι, συνεργάτες είναι!

όμως ,
εκφράζοντας ευγνωμοσύνη για τον ανθρώπινο κύκλο,
μην παραγνωρίζοντας τη "θεραπευτική" του ιδιότητα στη ζωή μου,
έχω χρείαν και της ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑΣ...

σκέφτομαι πάντα,
τη σκηνή petit prince - αλεπούς !
"αν με εξημερώσεις,
θα είμαι κάτι μοναδικό για σένα,
θα είσαι κάτι μοναδικό στον κόσμο για μένα", είπε η αλεπού.

αυτό είν το θέμα...
μπορεί να εργάζεσαι πολύ με ανθρώπινους κύκλους,
να συμβιώνεις σε αλληλοεξάρτηση με αυτούς,
μα
Η ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ;
δεν την χρειαζόμαστε, αλήθεια ;

την καλησπέρα μου :)

genna είπε...

Kαινούργια χρονιά τώρα?

φιλάκι, φιλαράκι!

αχ αυτοί οι κύκλοι, οι μοναδικοί...

:)

foteini είπε...

@
des roses,

καινούργια χρονιά, ναι...
όμως, όπως ακριβώς την πόλη την "κουβανείς μες στην ψυχή σου",
έτσι ακριβώς και τον χρόνο...

μου αρέσει να κουβαλάω μαζί μου τον χρόνο...
μάλλον τα χω καλά μαζί του.
δεν του κρύβομαι, δεν τον κρύβω...
είναι, υποθέτω, που γουστάρω τη ζωή !
μαζί πάνε η ζωή κι ο χρόνος...
και λατρεύω τ' άσπρα του μαλλιά !

αυτά, τριανταφυλλιά,
φυλλαράκι - φιλαράκι
πότε θα πάμε για κανα κρασάκι
ή
για κανα καφεδάκι ;

genna είπε...

μεσοβδόμαδο, κατά Πέμπτη, ναι?

Καλημερούλες!

quartier libre είπε...

@
πέμπτη πρωί,
μεσημεράκι ή νωρίς απομεσήμερο.
αλλιώς, άλλη μέρα.

φιλί