Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

.
ω, οι ευτυχισμένες μέρες !
ήσυχα εσύ, mikremoumozart.
ήσυχα εσύ...
θάρθει καλύτερος καιρός, ψυχή μου.
ως τότε, εσύ κι εγώ, mikremoumozart, ως τότε, θα δουλεύουμε σαν τρελοί,
δεκαπέντε ώρες θα χτυπάμε κάθε μέρα
κι ύστερα ύπνο.
ω, οι ευτυχισμένες μέρες !
καφέδες, δουλειά σαν μουλάρια και ύπνος.
ήσυχα, δίχως παράπονα, δίχως διαμαρτυρίες, με περηφάνεια, με αξιοπρέπεια, δίχως στάλα ανόητα δάκρυα - τώρα το έμαθες, ενοχλούν ακόμα και τα δάκρυα που καταπίνεις μέσα σου ! -
δίχως τίποτα,
ήσυχα εσύ, σιωπηλά
ήσυχα εσύ
ήσυχα, παιδί μου...
.
.
.

6 σχόλια:

genna είπε...

Kαλημερούδια!!!!!!!

οι μέρες θέλουν φροντίδα και Αγάπη, ναι?

άσε τα δάκρυα... μόνο χαμόγελα :)

φιλιά!

roadartist είπε...

Tην καλημέρα μου!
Εύχομαι να είναι φωτεινή, όπως σου αξίζει!!

foteini είπε...

@
να έρθετε κι οι δυό, αν μπορέσετε,
Δευτέρα βράδυ και Σάββατο βράδυ
(την ερχόμενη βδομάδα...)

foteini είπε...

@
σας φιλώ και νυστάζω, κουτουλάω απ' τη νύστα :)

καληνύχτα !

Χαρ. Αλβερτος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ! ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!

foteini είπε...

@
καλημέρα, ταξιδευτή !
καλό Σαββατο Κύριακο
σου εύχομαι κι εγώ :)