Σάββατο 27 Μαρτίου 2010

.
Γιώργος Σεφέρης
.
Θερινό Ηλιοστάσι, Θ΄
.
.
Mιλούσες για πράγματα που δεν τά 'βλεπαν
κι αυτοί γελούσαν.
Όμως να λάμνεις στο σκοτεινό ποταμό
πάνω νερά·
να πηγαίνεις στον αγνοημένο δρόμο
στα τυφλά, πεισματάρης
και να γυρεύεις λόγια ριζωμένα
σαν το πολύροζο λιόδεντρο
-άφησε κι ας γελούν
.
Kαι να ποθείς να κατοικήσει κι ο άλλος κόσμος
στη σημερινή πνιγερή μοναξιά
στ' αφανισμένο τούτο παρόν
-άφησέ τους
.
O θαλασσινός άνεμος κι η δροσιά της αυγής
υπάρχουν χωρίς να το ζητήσει κανένας
.
.
.
.

4 σχόλια:

δόΧτωρ απαράδεΧτος είπε...

μα είστε μία όαση

σας έχω μεγάλη υποχρέωση κι΄ ας μη το γνωρίζετε.

σαν θέλω λίγο να ξεφύγω απ΄ όσα με πιέζουν, είστε ένα κλικ μακριά,...

και το θερινό ηλιοστάσι σας ταιριάζει απόλυτα..

άλλωστε,
O θαλασσινός άνεμος κι η δροσιά της αυγής
υπάρχουν χωρίς να το ζητήσει κανένας

genna είπε...

ευχαριστώ...!

http://www.youtube.com/watch?v=8ILyLWr0Npg&feature=related

καλημέρα!

φιλί!

:)

foteini είπε...

@
30φυλλιά μας,
εγώ σ' ευχαριστώ που ήρθες
για τη συντροφιά
και τη φιλία σου :)

πριν λίγο μπήκα εδώ.
σκέψου, ξύπνησα στις 12 !
δεν έχει ξαναγίνει...

τώρα σε λίγο, θα μπω να δω τα ωραία καμώματά σου στο youtube !

καλή Κυριακή, σου εύχομαι :)

foteini είπε...

@
δόκτωρα,

δεν ξέρω τι να πω...
αληθινά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ γι αυτό που γράφεις...


ο εργασιακός μου χώρος
με υποχρεώνει να κάνω πάρα πολλές παρέες...
αυτό όμως, για μένα δεν είναι φιλίες, μήτε σχέσεις ψυχής...
σχεδόν δε μ' αγγίζουν...
αντίθετα, όσο οι συναναστροφές αυτές γίνονται περισσότερες ή πιό επιτακτικές, τόσο περισσότερο κλείνομαι μέσα μου.
μοναχικά.

πρέπει ΜΕΣΑ ΣΟΥ, να μπορείς να κρατιέσαι μακριά απ' την πολυκοσμία
κι απ' την πολυλογία...
σοβαρά, ευλογημένα και μοναχικά.

τίποτα πιά δεν είναι εύκολο...

έτσι, σαν ακούω από σας τέτοια καλή και φιλική κουβέντα
παίρνω θάρρος !

εγώ σας έχω γι αυτό υποχρέωση.

να έχετε μιά καλή μέρα :)