Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

.
μικρός σχολιασμός
της (ας πούμε) επικαιρότητας ...
.
.
.
αχ, βρε λατρεμένε Ιωάννη - Παύλε - Κάρολε - Αϋμάρδε Σάρτρ,

αχ, εσύ κι ο μέγας Ανθρωπισμός σου
κι ο Υπαρξισμός σου μαζί ...

που από μικρούς - μικρούς, μας έπεισες "είναι κοινωνικό σφάλμα η θανατική καταδίκη !"
.
και οι λεγόμενες κατόπιν "λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις" της ζωής μας , χρόνια ολόκληρα, μας το ζυμώνανε στο κεφάλι : θανατική καταδίκη ; !
oh, non ! Politically incorrect !
.

- Όχι, έλεγα πάντα μέσα μου, υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις, που η θανατική ποινή επιβάλλεται, αν δε θέλουμε να γίνουμε ζούγκλα, μα να είμαστε κοινωνία ανθρώπων.
- Όχι, έλεγαν οι λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις ... Δεν γίνεται η κοινωνία να πολεμά το έγκλημα με έγκλημα ! Ψηφίζουμε κατάργηση της θανατικής ποινής !
.
.
βρε, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΙΔΙΑ !
.
.
.
δεν ξέρω...
μπορεί να είμαι πρωτόγονη.
και μπορεί κοινωνικά, να εκπροσωπώ τον homo Neanderthalensis.
μπορεί ...
.
μα αν ήμουν κυβερνήτης (που φυσικά δεν είμαι κι ούτε ποτέ θα γίνω)
θα το ξανασκεφτόμουνα
και θα το έβαζα ξανά - μανά σε συζήτηση...
.
για ορισμένες περιπτώσεις,
αν κάποιος, για παράδειγμα, βίαζε ένα παιδάκι, και μετά, το πνιγε ζωντανό στο πηγάδι,
πόσο politically incorrect θα ήταν να καταδικαστεί εις θάνατον ;
..
και τελικά,
δεν πάει να abcdefghig ..... το incorrect
και κυρίως,
δεν πάει να jklmnopqrstuvwxyz ..... και το politically ?
.
.
.
.
.

10 σχόλια:

ξωτικό είπε...

Mαζί σου με τα χίλλια !!!
επέστρεψα και αφήνω ένα φιλί !!

foteini είπε...

@
εγώ,
χίλια μύρια κύματα μακριά

σου έγραψα
κι εγώ :)


να είσαι καλά !

Roadartist είπε...

Αυτά ακριβώς λέγαμε με την κολλητή μου το απόγευμα..
Επώδυνο θάνατο, ακριβώς όπως αυτό που προκάλεσε..

foteini είπε...

@
τέσσερις γυναίκες λοιπόν,
της κατηγορίας
Ηomo Neanderthalensis...


σε φιλώ
Liz arts

ANAZHTHΣH είπε...

Για πολύ καιρό - παλιότερα - είχα έντονες λεκτικές διαμάχες περί του θέματος με το σύντροφό μου-του ανθρωπισμού εγώ... Σήμερα πια και ειδικά με κάτι τέτοια αποτροπιαστικά όλο και αναθεωρώ...
Γεια σου φίλη μου.

foteini είπε...

@
καλησπέρα,
Ανα ζήτηση !

καλώς όρισες !

πέρασα και είδα τη βρύση του βουνού να τρέχει !
πολύ μου άρεσε !
απόψε, μόλις προλάβω, θα βάλω για σένα, στο μουσικό κουτί, να ακούσεις τη βρύση τη βουνίσια και τη φλαμουριά :)

αν μπεις το πρωί, νομίζω θα το ακούσεις :)


τρείς μήνες διακοπές !
ίσως είσαι δασκάλα ...

κι εγώ...
4 χρόνια διακοπές καλοκαιρινές
(ΔΕΝ έχω κάνει...)

χαιρετώ !
να περνάς :)

δόΧτωρ απαράδεΧτος είπε...

προσυπογράφω κάθε λέξη!

foteini είπε...

@
καλή σου μέρα, docteur :)

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Εγώ έχω από παλιά δηλώσει μετά λόγου γνώσεως και επιμένω ότι άν κάποιος βιάσει και κακοποιήσει παιδί, για μένα πρέπει να εκτελεστεί, διαφορετικά να έχει ισόβια που να είναι ως την τελευταία μέρα της ζωής του που να τη ζήσει σε ανήλιαγο κελί χωρίς καμία άνεση σε απόλυτη μοναξιά! Και όχι τα ισόβια που τα κάνουνε να γίνονται ..7 χρόνια!!
Αν ήταν το παιδί μου, λυπάμαι, αλλά θα τον έσφαζα στο γόνατο!
Λυπάμαι!

foteini είπε...

@
φυσικά, κι εγώ
μπαμ και κάτω !

ΑΥΤΟΔΙΚΙΑ, σα δεν υπάρχει δικαιοσύνη.




εκπληκτική η ανάρτησή σου
ΠΡΟΣΗΛΩΜΕΝΗ ΕΝΤΟΣ !

χρόνια το παλεύω...
(μη σου πω, από παιδί...)


:)