Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

.
mikremouprigipaseparakalonamistenohoriesai
.
για να σαι εσύ καλά, μπορώ εγώ να κάνω τα πάντα.
για να σε ακούσω να γελάς, μπορώ να κάνω ό, τι κουζουλάδα φανταστείς.
μπορώ ξανά ν' αρχίσω να περπατάω με το κεφάλι κάτω και τα πόδια πάνω.
μπορώ να σταθώ να σου τραγουδήσω με δυνατή φωνή στη μέση του δρόμου, κι ο κόσμος γύρω να μας κοιτάζει.
μπορώ να μένω ξάγρυπνη τα βράδυα, περιμένοντάς σε πότε θα γυρίσεις.
μπορώ να μη σε ρωτήσω ποτέ πού ήσουνα και τι έκανες.
μπορώ να σε κρατάω από το χέρι και να βολτάρουμε μαζί στα σκοτάδια της Αθήνας.
μπορώ να φιλάω τα μάτια σου για να σου στεγνώνω τα δάκρυα.
μπορώ ν' ακούω την καρδούλα σου να χτυπάει.
μπορώ ν' ακούω τα παράπονά σου.
μπορώ να σε παρηγορώ για τις αγάπες σου.
μπορώ να σε πάρω αγκαλιά για να σε ησυχάσω.
μπορώ ν' ακούσω ό, τι σκέψεις κάνεις.
μπορώ να σου παραστέκω ως τα γεράματα.
μπορώ για σένα να τα βάλω με τα χίλια μύρια κύματα.

.
.
.
.
.
.
.

4 σχόλια:

genna είπε...

τόσες κουζουλάδες...?

αχ κι εγώ για μια ασπιρίνη είμαι διατεθιμένη να κάνω και κωλοτούμπες...

:) :)

foteini είπε...

@
30 φυλλίτσα μου,
χρόνια ατέλειωτης κουζουλάδας...
όσα βλέπεις κι άλλα τόσα
κι άλλα τόσα...

τριαντάφυλλο,
θα ρθεις τώρα που φθινοπώριασε
σε δραστηριότητες διάφορες - κέντρο πόλης ;

ΠΕΣ ΝΑΙ !

:)

genna είπε...

βρε δεν ρωτάς πως είμαι...

μπαλόνι το μάγουλό μου...

πες περαστικά... :)

foteini είπε...

@
περαστικά, 30φυλλιά μου !

να περάσει το μαγουλάκι :)