Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

.
μεγάλη ήταν η μέρα σήμερα.
τριγυρίζω με τις πυζάμες. ντους, βάψιμο και πάλι πυζάμες. ύπνος - ξύπνιος, πυζάμες.
έχω αναμμένη σιγανή θέρμανση απ' το πρωί. αυτόν τον καιρό δεν θέλω να κρυώνω. δεν θέλω είναι το σωστό ρήμα, όχι δεν αντέχω, δεν το θέλω. ίσως και να μην το αντέχω...
έφτιαξα μακαρόνια με κιμά.
κουκουλωμένη στο κρεββάτι διάβασα τον "Αστερίξ στην Κορσική". Μεγαλειώδες !
Rene Goscinny - Albert Uderzo
Albert Uderzo - Rene Goscinny το απίστευτο δίδυμο ! έχω διαβάσει ό, τι έχουν γράψει, πολλές δεκάδες φορές, χωρίς να το βαριέμαι... πάντα κάτι καινούργιο και σπουδαίο μαθαίνεις απ' αυτούς...
άκουσα όπερα. άριες που μ' αρέσουν.
χτένισα το βιβλιαράκι του Λίνου Πολίτη, που το κρατάω 30 χρόνια τώρα.
η βδομάδα από αύριο θάναι σκληρή, μα δε θέλω να βγω απ' το πρόγραμμά μου. τα μαθήματά μου κανονικά και μόλις γυρίσει η Μίνα πάμε βουνό.
δεν χρειάζεται το άγχος. συνειδητά να κάνω προσπάθεια να είμαι ήρεμη.
με παίρνουν τηλέφωνο άνθρωποι που δεν τους υπολόγιζα, μήτε φανταζόμουν πως θα με πάρουν... εκείνο το "χρειάζεσαι τίποτα ; έχεις ανάγκη από κάτι ; να κάνω κάτι για σένα ;" με κάνει και κλαίω σα χαζό. σε ρημάζει, αδερφέ μου, το φιλότιμο των ανθρώπων, και η έγνοια τους...
πώς να σταματήσεις να σκίζεσαι γι αυτούς ; γίνεται να σταματήσεις ;
μιά μέρα που κουβεντιάζαμε με τη Μέρω, τη ρώτησα "ως πότε θα δουλεύεις γι αυτούς ;" "ως το τέλος !" μου απάντησε, απορώντας για το αυτονόητο...
ως το τέλος !
να, που το τέλος, δε με νοιάζει πιά ...
.
στη πολυαγαπημένη Βαρκελώνη έχει καλό καιρό, μα κάνει κρύο. η Μαρίζα είπε ότι πάνω απ' το μπουφάν φοράν κι ένα σάλι. στην παραλία πήγαν σήμερα τα κοριτσάκια μου και στην Barceloneta.
.
ύπνο τώρα !
πάμε για ύπνο, Κατερίνα...
και πάμε για ύπνο , ω, Καταρινεταμπελατσιτσίξ ...
.
.
.
.
.
.
.



Δεν υπάρχουν σχόλια: