Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

.
μικρέμουΜόζαρτ,
περνάν οι μέρες, έτσι σκέτα, τίποτ' άλλο. άχαρα.
περνάν οι μέρες. άκεφα.
δεν ξέρω αν είμαι και πολύ καλά από υγεία. έχω χρόνια να πατήσω σε γιατρό. δεν τους γουστάρω τους γιατρούς. μου γυρνάν τα σωθικά. ίσως κάποια στιγμή πρέπει να πάω να κάνω και κανα check up. ματώνει διαρκώς η μύτη μου.
.
χτες και σήμερα τριγυρίσαμε σε βιβλιοπωλεία και σε cafés. με την Άννα και τη Μαίρη.
και χτες πήρα τρία βιβλία.
τα σημερινά μου βιβλία, είναι του Ράμφου το "αδιανόητο τίποτα", του Μάριο Βαργκας Γιόσα της "μητριάς το εγκώμιο" και του Stefan Zweig "ο παλαιοβιβλιοπώλης Μέντελ".
.
από αύριο αξημέρωτα, θα πάρω πάλι τα βουνά. παρέα με τη Μ.
.
.
.
.
.

4 σχόλια:

librarian είπε...

Και εγώ θέλω βιβλιοπωλείο! Του Τσβάιχ είναι πολύ πολύ καλό! Άντε καλοδιάβαστα.
Και κοίτα να πας σε έναν γιατρό, ε;;;; καλό είναι και ας μη τους γουστάρεις!
Χρόνια πολλά είπαμε;;;

foteini είπε...

@
είπαμε ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, δοκτορέσσα μου.

δεν πάω σε γιατρούς.
μονάχα στον φίλο μου, τον Yalom.

Roadartist είπε...

Την καλημέρα μου,
και
έχεις Email..

foteini είπε...

@
μά'στα !