Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

.
Να, μεταχρονολογημένο, το παιχνίδι που έψαχνες :)
.
.
.

Σαν όταν είμαστε κοριτσάκια και γράφαμε στα ημερολόγια ερωτήσεις…

Με έβαλε στο παιχνίδι η Ρεγγίνα.
Κι εγώ με τη σειρά μου, καλώ να παίξουν αν το θέλουν, τους :
Κλέλια, genna, roadartist, librarian, coco, φύρδην μίγδην και όποιον άλλον το επιθυμεί.


Voilà οι δικές μου απαντήσεις :


1) Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι:

Μη φανταστείς πολλά πράγματα ή δύσκολα ή απαιτητικά !
θα ήμουν πολύ ευτυχισμένη, με πράγματα που ο κόσμος τα θεωρεί «απλά», όπως μια φιλική αγκαλιά ή ένα ζεστό κράτημα χεριού


2) Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;

Η δίψα για τη ζωή.


3) Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;

Πριν λίγες ώρες.
μιλούσα με μια φίλη στο τηλέφωνο, γέλαγα και ξεφώνιζα ενθουσιασμένη


4) Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;

Η μπέσα.


5) Το βασικό ελάττωμά σας;

Πλήρης ελαττωμάτων…

λιχούδα
ξερό κεφάλι
ονειροπαρμένη κ.α.


6) Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;

Έχω ήρωες !
Όσους παλεύουν μέσα σ’ αυτήν την κακή συγκυρία να ενθαρρύνουν τους ανθρώπους και κύρια τους νέους.


7) Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;

Φυσικά με καμία προσωπικότητα – και μάλιστα ιστορική !

Απλά μεταφέρω συνομιλία σωτηρίου έτους 1973, στο φοιτητικό της ασφάλειας – πρωτοετάκι
.

- τι γνωρίζετε γι αυτούς ;
- τίποτα
- πώς τίποτα;!
- τίποτα
- δεν τους ξέρετε;
- όχι
- έχετε ακούσει να μιλάν για το …;
- όχι
- μα εμείς αποκρυπτογραφήσαμε τα κιτάπια τους κι έχουν μέσα το όνομά σας. ορίστε ! (δείχνει)
- δεν γνωρίζω τίποτα
- θες να μου πεις (ξαφνικά ενικός) ότι σε είδανε στη σχολή και είπανε «ωραία είναι αυτή, μας κάνει για Μπουμπουλίνα!» ;

eh, voilà ,
να πάλι η αγαπημένη Μπουμπουλίνα στη συζήτησή μας :)

.

8) Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;

Σε όλα.
Πλην της προδοσίας.


9) Το αγαπημένο σας ταξίδι;

Δεν υπάρχει για μένα ταξίδι μη αγαπημένο…

Ταξίδι είναι η ζωή και περιπέτεια μεγάλη. Ταξίδια είν’ οι τόποι καθώς κι οι άνθρωποι που αγαπάμε.
Αν οπωσδήποτε πρέπει να επιλέξω, μετά την Ελλάδα, είναι η έρημος της Αραβίας – η βαθιά έρημος, η Ιερουσαλήμ, η Κωνσταντινούπολη, η Ρώμη, η Βενετία, η Τοσκάνη, όλη ανεξαιρέτως η γαλλική επαρχία και το Παρίσι.


10) Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;

Δεν μπορεί να έχει τέλος κι αρχή αυτή η απάντηση…


11) Ποια αρετή προτιμάτε σε μια γυναίκα;

- την αυτοθυσία και τη στοργή κατά την μητρότητα
- το λόγο τιμής
- το πάθος – μα δεν ξέρω αν το πάθος είναι αρετή...


12) Και σε έναν άντρα;

Χρειάζομαι να με προστατεύει – πρώτα απ’ τον ίδιο μου τον εαυτό


13) Το βιβλίο που σας σημάδεψε;

Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Η ΑΣΚΗΤΙΚΗ του Νίκου Καζαντζάκη
Η ΠΟΙΗΣΗ του Γιώργου Σεφέρη


14) Ο αγαπημένος σας συνθέτης;

Οι Θεοδωράκης – Χατζιδάκις, ο Μπετόβεν, ο Βέρντι και τώρα μεγάλη αγάπησα τον Μπαχ.


15) Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;

Θλιμμένα τραγούδια


16) Η ταινία που σας σημάδεψε…

Νομίζω, «ο Άγγλος ασθενής»


17) Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;

Λατρεύω να βλέπω αυτό το άθλημα. Δεν μπορώ να πω μόνο έναν.


18) Το αγαπημένο σας χρώμα;

Το μαύρο. Θαρρώ τα εμπεριέχει όλα μέσα του


19) Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;

Ίσως καμία…


20) Το αγαπημένο σας ποτό;

Άλλο το καλοκαίρι, άλλο το χειμώνα…
Το καλοκαίρι ουζάκια και τσίπουρα. Το χειμώνα ζεστό κρασάκι.


21) Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;

Νομίζω, αν άρχιζα πάλι απ’ την αρχή, τις ίδιες επιλογές θα έκανα. Αυτό δεν σημαίνει πως για κάποια πράγματα δεν μετανιώνω...


22) Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;

Τη βία, την ανθρώπινη ελαφρότητα, τη φτήνεια στις σκέψεις, την πολυλογία, τα κουτσομπολιά, τις υστερίες, την ηλιθιότητα, την πονηριά, τη βρωμιά, την κριτική εκεί που δε σε σπέρνουνε, τη μιζέρια, το σκοτάδι. Τους συμφεροντολόγους.


23) Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;

Ποιός γράφει ;;;!!!


24) Ο μεγαλύτερος φόβος σας;

Το ίδιο με τη Ρεγγίνα : Ο ΦΟΒΟΣ ΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΩΝ.


25) Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;

Αν είναι απολύτως απαραίτητο…


26) Ποιο είναι το μότο σας;

«μην καταδέχεσαι να ρωτάς : θα νικήσουμε ; θα νικηθούμε ;
πολέμα !»


27) Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;

Όπως ο πατέρας μου στον ύπνο, χωρίς να το καταλάβω. Θα ήθελα να φύγω υγιής, με σώας τας φρένας και πλήρης ημερών.



28) Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;

Άραγε, με συγχωρείς Κύριε γιατί, όποιο κακό έχω κάνει, δεν το έκανα από πρόθεση ;
Κύριε, δεν με συγχωρείς ;



29) Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;

Δεν ήμουνα ποτέ ήσυχος άνθρωπος.
.
.
.
.
.
.

7 σχόλια:

genna είπε...

παιχνιδάκι έφερα... :) :)

http://www.youtube.com/watch?v=pY1tGpJwkW0&feature=related

foteini είπε...

@
Αθώο, ονειρεμένο !
Βρίσκεις απ’ όλους μας τα καλύτερα βίντεο...

Βλέπω έξω το χιόνι να πέφτει κι ακούω την μπαλαλάϊκα.
Μαγευτικό είναι.

Ο πολύχρωμος ανεμόμυλος της ελπίδας μας.

Μπαλαλάϊκα με ακκορντεόν μαζί ! (*ιδέα !)

Το κίτρινο του Van Gogh – μονάχα εγώ ξέρω πόσο προσπάθησα και πόσο προσπαθώ – δεν κατάφερα να το ημερέψω...

Το παιχνίδι είναι ζωή – το παιχνίδι είναι η χαρά της ζωής.

Καμιά φορά, θάθελα να μαι ουράνιο τόξο ή αέρας μέσα στο σιτάρι

Roadartist είπε...

Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση. Θα παίξω εδώ.

1. Ζωή με αληθινή αγάπη, υγεία, δημιουργία.
2. Όλα όσα ακόμη αγαπώ.
3. :)
4. Ομοίως. Ότι το παλεύω.
5. (Δε ξέρω, αν το να είναι κάποιος «ονειροπαρμένος» στις μέρες μας, λειτουργεί ως προτέρημα ή ελάττωμα. Μάλλον είναι αρκετά θετικό, για αυτό προστάτευσε το.)
Ευαισθησία, και εγώ ξεροκέφαλη, αυστηρή στις απόψεις κ προς τον εαυτό μου, μερικές φορές αισθάνομαι πως δε με χωράει αυτός ο κόσμος, βαριέμαι εύκολα, αλλάζω εύκολα ψυχική διάθεση, δύσκολο να με μάθει κάποιος.
6. Κ εγώ έχω ήρωες. Αυτός ο στίχος: «δεν πιστεύω σε ήρωες μεγάλους, μα στους πραγματικούς». Είναι ότι πιστεύω, υπάρχουν ευτυχώς ήρωες τριγύρω μας, αναλόγως με το τι ο καθένας θεωρεί ιδεατό. Αντιστρέφοντας την απάντηση σου, είναι ίσως ήρωες και όσοι ακούν τις ενθαρρύνσεις, ενώ έχουν καλή γνώση της πραγματικότητας.
7. Με καμία.
8. Ομοίως.
9. αγαπώ πολύ τα ταξίδια, τόσο που όταν δε μπορώ να ταξιδέψω, ανακαλύπτω τρόπους να φεύγει νοερά το μυαλό και μαζί η ψυχή.
10. πολλοί, ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί.
11. Ανιδιοτελής αγάπη, ευαισθησία, μπέσα, ομορφιά στη ψυχή, ανθρωπιά.
12. το ίδιο με παραπάνω
13. Ασκητική! (στο έχω ξαναπεί πως αυτή μας έκανε μεγάλη ζημιά)
14. Χατζιδάκις! (ο Μπαχ είναι όντως υπέροχος)
15. σπάνια θα τραγουδήσω.
16. δύσκολο να επιλέξω μόνο μια.
17. επίσης δύσκολο, είναι πολλοί.
18. το μπλε (το γαλάζιο της θάλασσας.. που αντικρίζεις όταν κάνεις βουτιά, και ανεβαίνεις προς την επιφάνεια)
19. …απλά το ότι εξακολουθώ να πιστεύω σε ανθρώπους. Η μεγαλύτερη επιτυχία μου είναι οι φίλοι μου.
20. κρασί
21. Για πολλά. Αν και τελικά τα λάθη μας διαμορφώνουν τον χαρακτήρα μας. Ίσως αν δεν τα είχα κάνει, να ήμουν ένας εντελώς άλλος άνθρωπος.
22. την αχαριστία, το ψέμα, το κουτσομπολιό, το σύστημα και τα τσιράκια του, τους δήθεν, το σνομπισμό, την βλακεία, το να «πατάς» επί πτωμάτων, τον αθέμιτο ανταγωνισμό, την ατιμία, την φτήνια στην ψυχή, την τεμπελιά, ότι οι φελλοί επιπλέουν και επιβιώνουν, ότι όλα σταδιακά διαλύονται.
23. Σιγά που δε γράφεις. Περιμένω εκείνο το email.
24. Ομοίως.
25. Ομοίως.
26. δεν έχω
27. έχοντας καθαρή τη συνείδηση μου και αγαπώντας τον εαυτό μου και όσους θα είναι δίπλα μου. Ο τρόπος που περιγράφεις, φαίνεται μάλλον ο καλύτερος.
28. ΓΙΑΤΙ;;
29. μια ζωή ανήσυχη.

foteini είπε...

@
μ' αφίνεις να το δημοσιεύσω εδώ
ανάρτηση - παιχνίδι ;
(όπως δηλ. το δικό μου)

:)

αν ναι,
μετά τις 8.30 το βράδυ, που θα γυρίσω σπίτι.

Roadartist είπε...

Όπως θες!

Καλή δύναμη στη μέρα σου, φιλάκια!

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Είσαι Απολαυστικός Άνθρωπος!

Τι μου έκανε εκείνη η.. Μπουμπουλίνα!!(εκτός απ ότι έκανε στους Τούρκους οργώνοντας τα πέλαγα...)

foteini είπε...

@
απελπίστηκε κάποτε η Μπουμπουλίνα ;
είχε ποτέ θυμό μέσα της ;
αποθάρρυνση ;
κούραση ;