Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

.
"ὅτε ἤμην νήπιος, ὡς νήπιος ἐλάλουν, ὡς νήπιος ἐφρόνουν, ὡς νήπιος ἐλογιζόμην· ὅτε δὲ γέγονα ἀνήρ, κατήργηκα τὰ τοῦ νηπίου. 12 βλέπομεν γὰρ ἄρτι δι' ἐσόπτρου ἐν αἰνίγματι, τότε δὲ πρόσωπον πρὸς πρόσωπον· ἄρτι γινώσκω ἐκ μέρους, τότε δὲ ἐπιγνώσομαι καθὼς καὶ ἐπεγνώσθην."
.
.
είναι λίγο, σα να ξαναρχίζω τη ζωή μου απ' την αρχή !
στο μέτρο φυσικά, που αυτό μπορεί να γίνει...
.
με ευχαριστεί που περιδιαβαίνω αρκετές ώρες και προσπαθώ να αποφασίσω τι θα κάνω. σκέφτομαι...
θέλω με κάτι ν' ασχοληθώ στα σοβαρά. να ξεκινήσω κάτι. να εφεύρω κάτι. να συνεχίσω κάτι. να ανακαλύψω κάτι. να δημιουργήσω κάτι. κάτι που να μ' αρέσει. να το αγαπάω. να με παθιάζει. να το κάνω με κέφι. όχι γιατί πρέπει, όχι γιατί δεν μπορεί να γίνει αλλιώς, όχι γιατί με υποχρεώνει κανείς, όχι γιατί αυτό περιμένουν από μένα οι άλλοι, μα γιατί, αδερφέ, το θέλω, το γουστάρω, με θέλγει, με έλκει, θέλω , θέλω εγώ, να το κάνω.
.
δεν ξέρω ακόμα τι θα είναι αυτό...
ξεκουράζομαι και λίγο, κοιμάμαι λίγο πάρα πάνω, χαλαρώνω λίγο, έχω χρόνο, διαβάζω, διαβάζω...
έπιασα το ΘΕΩΡΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΓΑΛΟΥ, την ΟΔΥΣΣΕΙΑ και την ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ, ταυτόχρονα.
κοντεύω να τελειώσω και τις ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ Μάρξ - Έγκελς, αυτό το πάω αργά, σελίδα - σελίδα, λίγο πριν τον ύπνο.
.
μερικά πρωινά πάω ακόμα στο γραφείο, ως να αποδεσμευτώ εντελώς,
τις Τρίτες πάω Ιστορία, σε αυτό το ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ από κάθε άποψη μάθημα,
τις Τετάρτες μάλλον σταματάω τη φιλοσοφία. ο δάσκαλος έχει γερό μυαλό, είναι τρυφερός, στοργικός, είναι αληθινός άνθρωπος και δάσκαλος, όμως αποφάσισα ότι ο Heidegger δεν μου πολυαρέσει και με κουράζει.
.
πού και πού βλέπω κανέναν φίλο,
ασχολούμαι καθημερινά με το σκυλί, που έχει τις ανάγκες του,
άρχισα να ασχολούμαι και λίγο, σα γυναίκα βρε αδερφέ, και με τον εαυτό μου, με το πρόσωπό μου, με τα μαλλιά μου, με κρέμες, με γαλακτώματα, με μολύβια, τέτοια τέλος πάντων...
ζωή ήταν αυτή, με τις νταλίκες, τις σκουπιδιάρες, τις μάνικες, τ' αλάτια το χειμώνα, τις νερουλιέρες το καλοκαίρι, εντάξει, δεν παραπονιέμαι, απλά μου αρέσει που μπορώ να αλλάξω τώρα λίιιιιιγο τη ζωή...
.
το βάθος αμετάλλαχτο ! ξερό κεφάλι. αδιόρθωτο.
.
.
.
.
.
.

7 σχόλια:

genna είπε...

καλημέρα στα ωραία σου, γλυκιά ξεροκέφαλη!

και πιο πολύ με τον εαυτό σου, έναν τον έχεις...

φιλιά!

:) :)

foteini είπε...

@
καλήν εσπέρα

:)

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου
αυτο ειναι το δικο μου TOP 10 γι' αυτη την εβδομαδα :
http://anisixos.blogspot.com/2011/01/anisixos-top-10_26.html

Αν θες κανε κι εσυ ποστ με το δικο σου TOP 10 σχολιαζοντας τα τραγουδια που επελεξες και σχολιασε αν θες και το TOP 10 των αλλων μπλογκερ.

Ανώνυμος είπε...

Τι δειχνει η φωτογραφια προφιλ σου;

foteini είπε...

@
πρώτα, καλώς όρισες !

έπειτα,
αναρωτιέμαι στ' αλήθεια,
πώς και βρέθηκες απ' εδώ,
σε μιά γωνιά του διαδικτύου
παντελώς άγνωστη
και ήσυχη, εσύ ο anisixos ?

foteini είπε...

@
"Τι δειχνει η φωτογραφια προφιλ σου;"

μην γίνεσαι ζαβολιάρης !
εγώ πρώτη έχω ρωτήσει
αν είσαι ταύρος, λέων της Τανζανίας ή ο Μαύρος Πήτ,
κι απάντηση καμία !

foteini είπε...

@
top 10 !
πλάκα θα είχε ένα τέτοιο παιχνίδι !

μπορεί και να το παίξω,
μα σε προειδοποιώ,

θα είναι άλλω λογιώ μουσική.
- όχι ότι δεν μ' αρέσει το top 10 σου...
ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ τα είδη μουσικής μ' αρέσουν...-


:)