Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

.
δεν έχει ύπνο απόψε ...
.
.

.
το πρωί ο Πέπε έφερε μιά συντροφιά,
κομψή, ντελικάτη σκυλίτσα.
.

.
τριγυρίσανε στο χωράφι
.


.
μετά, she πήγε και του πήρε το φαγητό απ' το πιάτο του.
.


.
της το παρεχώρησε ευγενικά. απλώς την κοιτάζει που του τρώει το κόκκαλο...
.


.
κοιτάζει κι εμένα, σα να ρωτάει "καλώς την άφησα ;"
"καλώς !"



.
αναγνωριστικό παιχνίδι
.









.
το ένστικτο λέει να ψάχνεις γιά φωλιά
.

.
της έφτιαξε φωλίτσα
.

.
αυτά συνέβησαν το πρωί.
.
απόψε το βράδυ κατά τις 12 άκουσα να χτυπάει η πόρτα μου.
"μπα, λέω, λάθος θα άκουσα !"
.
σε λίγο ξανά η πόρτα ...
"θόρυβο απ' το δρόμο θα ακούω, και νομίζω πως είναι η πόρτα μου..."
καλού κακού, διπλομανταλώθηκα όμως...
.
σε λίγο, ξαναχτυπάει καθαρά η πόρτα.
"ποιός είναι;" φωνάζω, καμιά απάντηση.
ΤΆΠΑΙΞΑ ! ΤΆΠΑΙΞΑ, λέμε...
.
πρέπει όμως να ξέρω, τι γίνεται έξω απ' την πόρτα μου...
περιμένω λίγα λεπτά τρομοκρατημένη, μαζεύω τη δύναμή μου κι έπειτα ανοίγω.
She είναι απ' έξω, μου σπρώχνει την πόρτα και προσπαθεί να μπει μέσα.
αυτός αναστατώνεται εντελώς και προσπαθεί να βγει έξω...
.
με τα πολλά, την βγάζω έξω απ' την πολυκατοικία
ΚΑΙ
επί μία ώρα τώρα και είκοσι λεπτά στέκεται έξω απ' το σπίτι και σκούζει με όλη της τη δύναμη.
she έχει τρελάνει τη γειτονιά, αυτός από μέσα αναστενάζει διαρκώς
και γενικά δεν νομίζω ότι απόψε θα μπορέσουμε να κλείσουμε μάτι...
.
.
.
.
.
.

4 σχόλια:

Κάντφελ είπε...

Γοητευτικός ο τρόπος που βλέπεις τη Σχέση..
Γοητευμένος φεύγω από εδώ που μπήκα κατά σύμπτωση....;
Δεν πιστεύω στις συμπτώσεις!

foteini είπε...

@
Κάντφελ,

είστε φυσικά ευπρόσδεκτος εδώ,
όπως όλοι οι ευγενείς,

μα αναρωτιέμαι,
από πού συμπεραίνετε σεις
και πού διαβάσατε
το πώς βλέπω εγώ τις σχέσεις ;!!!
Δεν νομίζω ότι το δηλώνω πουθενά!
Μήτε είναι αυτό το θέμα μου!
Γιά δυό ζωάκια μίλησα...

Επιτρέψτε μου κι εμένα να αναρωτηθώ,
αν χρησιμοποιείτε
συνεταιρικό (?) συναδελφικό blog
γιά να μου γράψετε...
Δικαίωμά σας, φυσικά...

librarian είπε...

Τι όμοφη ιστορία! Ερωτεύτηκε ο Πέπε!!! Και she πανέμορφη!
Έχει γούστο ο φιλαράκος μας και τρόπους! Ε πως να μην έχει δίπλα σου!
Καλό βράδυ από εμάς εδώ.
Έχεις και τη σκέψη μας να ξέρεις.

foteini είπε...

@
γιατί εσείς, νομίζεις, δεν είσαστε στη σκέψη μου ;

Αννούγια,
μιλάμε τάπαιξα απ' την τρομάρα μου το βράδυ.
she, δεν γαύγισε, μόνο στέκονταν απ' έξω και χτυπούσε την πόρτα !
απίστευτο μου φάνηκε !
αργά που γύρισε ο Ν., την βρήκε να κοιμάται έξω απ' την πόρτα, πάνω στο χαλάκι...


μεγάλη αγκαλιά
σε σένα :)