Τρίτη 3 Μαΐου 2011

.
φωτογραφίες της foteinis
.

χτες βράδυ κοιμήθηκα ήσυχα.
είδα στον ύπνο τον πατέρα μου χαμογελαστό. ήταν σα να με σκέπαζε μιά φτερούγα. κοιμήθηκα με εμπιστοσύνη.
σηκώθηκα πρωί - πρωί, πλύθηκα, ντύθηκα, πήγα στο νοσοκομείο.
.
έχω ορκιστεί να μην πατήσω ποτέ ξανά πόδι σε νοσοκομείο, αλλά να, που πάτησα τον όρκο.
στεκόμουν εκεί ώρα πολλή, στην είσοδο του ιατρείου, πλάϊ στον υπόλοιπο κόσμο.
φοβόμουν, έτρεμα λίγο απ' το φόβο μου, έτρεχαν δάκρυα, μα είχα κρεμασμένα στο λαιμό μου εκείνα τα σκούρα γυαλιά miu miu με το λευκό σκελετό, που κοροϊδεύουν τ' αδέρφια μου, τα φόρεσα, κι έτσι κανείς δε μ' είδε να κλαίω.
σκεφτόμουν πάλι την ανάγκη της χειροπιαστής ανθρώπινης παρουσίας.
χειροπιαστής, με την κυριολεξία του όρου.
.
ήρθε κάποτε η ώρα και μπήκα στο ιατρείο. ο διευθυντής της κλινικής, ώριμος άνθρωπος, σοβαρός.
"δεν έχετε απολύτως τίποτα !", ήταν η διάγνωση.
.
απορώ, πώς έφυγε ξαφνικά τόσο βάρος από μέσα μου, και του γέλασα...
βγήκα έξω χαρούμενη, γερή σα γαϊδούρι, ευτυχισμένη σχεδόν...
.
έπειτα, βόλτα στο Θησείο...
γεμίζουν έτσι ξανά οι μπατταρίες
ψυχής και σώματος !
.


ο ναός του Ηφαίστου
.

.

.
και η στοά του Αττάλου
.

.
η Ρωμαϊκή αγορά
.

.
ο βράχος
.

.
το Φετιχέ τζαμί
.

.
Ο Μεντρεσές των Αθηνών
- ισλαμικό ιεροσπουδαστήριο, που ιδρύθηκε στην Αθήνα τον 17ο αιώνα,
βόρεια του Ωρολογίου του Κυρρήστου
.


.
λεπτομέρεια
.

.
Ωρολόγιον του Κυρρήστου - κοινώς "Αέρηδες"
.






.
"Ο Μαΐστρος, ο Λεβάντες, ο Γαρμπής,
ο Πουνέντες,
ο Γραίγος, ο Σιρόκος,
η Τραμουντάνα, η Όστρια"
.
Οδ. Ε
.
.
.
.
.
.
.
.

.