Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

.
στο κελί
.
.

το έχω ξαναπεί... τα αθλήματα που πραγματικά απολαμβάνω, είναι μονάχα τρία !
.
1. το κολύμπι
2. το περπάτημα στα βουνά και
3. να βλέπω ράλλυ στην τηλεόραση (!)
.
αυτά από σπόρ και τίποτε άλλο...
.
σήμερα χάρηκα το κολύμπι.
η θάλασσα ήταν καθαρή και το χάρηκα. βούτηξα , αλλά μάλλον πήγα μακριά... ίσως πολύ μακριά, γιατί όταν πήρα θέση επιστροφής, κι έβλεπα από μακριά την παραλία, δεν ήμουνα καθόλου σίγουρη ότι θα μπορέσω να βγω...
κράτησα όμως την ψυχραιμία μου, χαλάρωσα την τρομάρα μου και βγήκα.
προτιμώ αυτό το robuste σύστημα στη θάλασσα.
δεν γουστάρω να κάθομαι έξω , στις πολυθρόνες. προτιμώ μέσα.
.
το απόγευμα πότισα το περβόλι.
τα δέντρα όταν στη ζέστη τα ποτίζεις είναι σα να σε ευλογάνε...
αλήθεια λέω, δεν το λέω σα σχήμα λόγου ή με ποιητική άδεια...
αυτήν την αίσθηση έχω, είναι μιά επαφή, καθόλου τρίτου τύπου, μα πραγματική, χωματένια, γήϊνη και νερένια, κάτι σαν ευλογία, κάτι σαν αγάπη, κάτι τέτοιο...
.
ακούω τα τριζόνια και τη φίλη μου την κουκουβάγια...
.
.
μικρέμουΜότσαρτ, καλή νύχτα !
.
.
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: