Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

.
με περιμένει η Κατερίνα μου σήμερα.
"έλα, έστω και γιά δυό μέρες, θα ευχαριστηθείς, στο χωριό είναι υπέροχα, ο κήπος υπέροχος, θα πάμε στη θάλασσα, έλα... πάρε τον προαστειακό και θάρθω εγώ στο Κιάτο να σε μαζέψω..."

.
ο Στέλιος κι η Κατερίνα μου, αγαπάν τα βουνά. περπατάν τα βουνά. τα δρασκελίζουν ! μαζί διασχίσαμε το φαράγγι του Βίκου και την πανέμορφη Οίτη.
ο πατέρας της δεινός ορειβάτης και σόϊ πάει το βασίλειο...
μερακλήδες των βουνών !
.
όταν ο Σ. κι η Κ. βρέθηκαν ξένοι σ' αυτό το ορεινό χωριό, τους άρεσε η αγριάδα του κι ερωτεύτηκαν τον τόπο.
έτσι, έστησαν και την καλύβα στο βουνό.
.
κι αυτή περιμένει σήμερα να πάω στην καλύβα στο βουνό.
να μου δείξει τα δέντρα της, να δω τις λεβάντες, τις αμπαρόριζες και τους δυόσμους της.
να κάτσουμε το βράδυ στα σκοτάδια, να βλέπουμε κάτω τα φωτάκια στον Κορινθιακό και να κουβεντιάζουμε.
μα δεν θα πάω... δεν μπορώ τίποτα και κανέναν.
.
ας είναι, θάρθουν κάποτε καλύτερες μέρες...
.
.
.
.
.
.
.
.

4 σχόλια:

Δημήτρης Τερζής είπε...

Περιγράφεις κάτι με τόση ψυχή και δεν θα πας; Σου χρειάζεται μάλλον λίγος καθαρός αέρας που φυσάει μόνο εκεί, στο δάσος, ανακατεμένος με τη μυρωδιά του δυόσμου που θυμίζει σπίτι, κήπο, όμορφες συνταγές που γίνονται μαγειρέματα και που μοιραζόμαστε με ανθρώπους που αγαπάμε...

Δεν θα πας;

foteini είπε...

@
θα πάω άλλοτε, Pink Panther.

να είσαι καλά, να περνάς καλά.

σου εύχομαι όμορφο και ξεκούραστο Αύγουστο :)

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Γιατί δεν πάς;;
Τι ξαφνικό μας βρήκε;;
Τέτοια περιγραφή και ...ΔΕΝ ΠΑΣ;;;
Τι έχεις κορίτσι μου;

foteini είπε...

@
μιά χαρά είμαι βασίλισσα.
πολύ καλά.

διαβάζω, κολυμπάω όταν μπορώ, βλέπω και κανένα φίλο, φτιάχνω συνταγές, αυτά...


πολύ στενοχωριέμαι γιά τις φωτιές σήμερα στην Κέρκυρα...
η ντόπια και διεθνήα αλητεία δεν θ' αφίσει τίποτα όρθιο...
με παρηγορεί, που το κλίμα του νησιού είναι υγρό, και ξαναβλασταίνει... ως πότε ;

σε φιλώ πολύ :)