Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

.
τελείωσα το ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΒΟΣΠΟΡΟ του Livaneli.
είναι βιβλίο που έχει αξία.
τα κατάλοιπα της Οθωμανικής κοινωνίας,
τα βαθειά ριζωμένα δόγματα και ήθη,
η προσπάθεια γιά εξευρωπαϊσμό,
η ιστορία - Βυζάντιο, Έλληνες, Οθωμανοί, Νεότουρκοι, Κούρδοι, Αρμεναίοι,
το πέρασμα όλων από Εις την Πόλιν (Εις ταμ Πούλ), καλογραμμένο βιβλίο, έχει περισσότερο ενδιαφέρον από τη μέση κι έπειτα.
.
ξεκίνησα απόψε
οι "ψίθυροι στο Μπέγιογλου" του Boratav.
.
.
δεν είμαι καλά.
κοιμάμαι πολύ.
η Ά. λέει ότι κοιμάμαι γιατί έχω περάσει πολλά χρόνια σε αγρυπνία.
δεν με ικανοποιεί η εξήγηση...
είναι αλήθεια ότι τα τελευταία αρκετά χρόνια έχω ελάχιστα κοιμηθεί, εκτιμώ όμως ότι δεν είναι αυτός λόγος γιά να χρειάζομαι τόσο τον ύπνο.
τέλος, παρατηρώ εμαυτόν ...
.
.
.
.
.
.

2 σχόλια:

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Φωτεινή μου, όταν εγώ κοιμάμαι πολύ, ξέρω οτι προσπαθώ ν ανασυντάξω δυνάμεις, άρα ερα είμαι αποδυναμωμένη, σε φάση προβληματισμού, και ΒΑΘΥΤΑΤΑ στενοχωρημένη. Προσπαθώ δε, να ΗΡΕΜΉΣΩ, άρα ΔΕΝ είμαι ήρεμη, αλλά σε ΥΠΕΡΕΝΤΑΣΗ! Επί πλέον ελπίζω οτι οι σκέψεις μου θα βρούν τη σοφία που ΔΕΝ ΈΧΩ!
Καλή ανάρρωση

foteini είπε...

@
είμαι υπναρού :)