Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

.
θυμάται το παιδί μιά κουβέντα από άλλοτε.
πότε άλλοτε ; ε, άλλοτε... το παιδί δεν λογαριάζει πιά τον καιρό... ό, τι καιρός κι όποιος καιρός θέλει, ας είναι...
"δεν μου έχει φύγει ποτέ άνθρωπος, αν δεν τόχω θελήσει εγώ"
αυτή η πρόταση, είναι λογικά ξεχασμένη... όπως τόσα άλλα... έπεα πτερόεντα...
μα το παιδί δεν την ξέχασε την κουβέντα...
μες στο χρόνο, τα βράδια πάντα προσεύχεται στη ζωή "ας μην το θελήσει !"
.
.
ζύμωσα ψωμάκι σήμερα. το έστειλα στην Χ. μας, που κάθεται στο κρεβάτι.
συνεχίζω να κάνω τον Polichinelle στα ξαδέρφια μου... περνάν απ' εδώ σχεδόν κάθε μέρα γιά λίγη ώρα.
κάνω ό, τι μπορώ, χρειάζονται υποστήριξη οι άνθρωποι γύρω μας.
οι καλοί, οι κακοί, οι δικοί μας άνθρωποι και οι ξένοι, όλοι δικοί μας...
.
.
.
.
πώς πήγε μιάμιση !
στο μεταξύ, έπλυνα στο χέρι απίστευτες στίβες πιάτα, ποτήρια, κουταλομαχαιροπίρουνα, μπωλάκια, κατσαρόλες και κατσαρολάκια.
παπάριασαν τα χέρια μου, μα δεν με πειράζει... μου αρέσει να καθαρίζω το νεροχύτη.
είναι μέρες τώρα, που το πλυντήριο τάφτυσε... κι όλα τα κάνω στο χέρι...
άντε τώρα, εδώ ο κόσμος χάνεται, ν' αγοράζεις εσύ πλυντήριο... μα δε με πειράζει, λέω. μου αρέσει να τα φτιάχνω κι έτσι. στο χέρι.
μόνο σκέψου, να ξανάχουμε εκείνο το προχθεσινό χειροφίλημα και να μυρίζει, λέει, το χέρι σου Ajax πιάτων ! λέμε τώρα...
.
.
.
.
.
.
κατέβασα τους χάρτες που ήθελα να βλέπω, και αύριο, αν προλάβω, θα τους τακτοποιήσω σε μιά μεριά.
Ελλάδα relief, Ευρώπη πολιτικός και relief, Αραβική χερσόνησος, Γαλλία και Ιταλία.
.
.

2.07 π. μ.
έξω φυσάει... mikremoumozart
kalinyhta !
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

8 σχόλια:

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Καληνύχτα μικρέ mozart.
Πότε καταφθάνεις με τις μουσικές σου;
Να είσαι σ επιφυλακή. Έχεις επιλεγεί με ότι αυτό συνεπάγεται...που σημαίνει οτι παραλαμβάνεις τη σκυτάλη..

foteini είπε...

@
ωφούουου...
γιατέ ορέ, μου τα κάνετε αυτά ;
γιατί δεν βρίσκετε έναν άνθρωπο γραμματιζούμενο, να του αρέσουν οι ιστορίες και το μπλα μπλα
και να προχωρεί το μυθιστόρημα...

πάτε και παιδεύετε ανθρώπους άσχετους και ανίδεους...

ας ξημερώσει ο Θεός το φως, βασίλισσα...

:)

foteini είπε...

@
ρεγγίνα ρόζας άματ,

λέω νάρθω κατά αρχές Οχτώβρη.
εδώ δε με θέλουνε.

:)

genna είπε...

καληνύχτα καλό μου!

:) :)

foteini είπε...

@
καληνύχτα 30 φυλλιά μου.

καλά όνειρα νά χεις :)

foteini είπε...

@
30φυλλη,

πού πας από τώρα ;
νωρίς είν' ακόμα !

:)

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Εμείς σε θέλουμε Πάντα!

Και: Σκέψου να έρθει κανένας κόντε- Χριστόφορος του libro d oro και να σκύψει για χειροφίλημα...και να αιστανθεί το γαλλικό άρωμα του υγρού που πλένει με μια σταγόνα όλα τα πιάτα της Βίλα Αρίμπα και της Βίλα Αμπάχο.. Τς τς τς...

foteini είπε...

@
μάγκα μου (συγνώμη, βασίλισσα ήθελα να πω...)
μου βγήκαν τα μάτια μ' αυτές τις ιστορίες που μ' έβαλες να κάνω...

τι μ' ανακατεύετε εμένα με τέτοια ;
είμαι ΑΣΧΕΤΗ απ' αυτά, λέμε...

τες πα, το υπέβαλα.
τώρα που το ξαναβλέπω, βλέπω οτι είναι πολύ...
ε, αυτό μου ήρθε στο κεφάλι...


όσο γιά το χειροφίλημα,
ήσουνα μπροστά
(την ώρα που βγαίναμε απ' το μαγαζί)
καλέ, το ξέχασες ;!