Τετάρτη 15 Μαΐου 2013


Τρίτη βράδυ, 14 Μαϊου 2013

στον κοιτώνα

ασκήσεις υπομονής
ασκήσεις ταπεινότητας
ασκήσεις απο - γνωσης
ασκήσεις - ποιό ειν' το αντίθετο της λιγοψυχιάς ; δεν θέλω να το ψάξω απόψε...
άνθρωποι γύρω μου βρίσκονται σε μεγάλη ανάγκη...

δεν γδύθηκα.
ξάπλωσα με τα ρούχα, ντυμένη όπως ήρθα απ' το σπίτι μου.
παντελόνι, λεπτό μπλουζάκι, από πάνω άλλο μπλουζάκι.
έτσι με τα παντελόνια και τις στρώσεις - στρώσεις μπλουζάκια χώθηκα μονοκόμματα κάτω απ' τις κουβέρτες μου.
έχω φέρει μαζί ένα σωρό μικρά βιβλιαράκια, μα έχει πολλή φασαρία.
οι άνθρωποι γύρω υποφέρουν και με απασχολούν...



Τετάρτη πρωί, 15 Μαϊου 2013

στον κοιτώνα

είμαι ακόμα εδώ...
κατά τη 1 τη νύχτα μπήκα στον πειρασμό να το σκάσω γιά λίγο, όμως έμεινα.
το τι γίνεται γύρω μου, μου επιβαρύνει πολύ τη διάθεση, αλλά είναι συνάμα κι ένα μάθημα...
πόσα μαθήματα ζωής πρέπει να πάρουμε πιά ;!

πέρασα ολονυχτίς καθιστή, σε στάση ορθής γωνίας.
ξύπναγα κάθε ώρα κι έβλεπα απ' το παράθυρο το σκοτάδι.
μες στο όνειρό μου, πέρασε γιά μιά στιγμή η αίθουσα του φιλολογικού Παρνασσού... το υπερώον ! μαύρα μαλλιά, μαλλιά κοράκου χρώμα... λευκά μαλλάκια, λευκό γένι, στη σκηνή μιά αγαπημένη ερμηνεύτρια...







... Η απουσία σου, 
η απουσία σου καρφώθηκε μαχαίρι κατακόρυφο στο χωροχρόνο μου
... χωρίς εσένα, πώς ;
(από την ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΛΙΟΡΚΙΑΣ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: