Σάββατο 25 Μαΐου 2013


πολύ καταβεβλημένη... με κάθε τρόπο.
με κάθε σωματικό και ψυχικό τρόπο.

θέλω να το παλέψω, μα δεν ξέρω ακριβώς το πώς... τσούζουν τα μάτια μου κι έχω έναν ελαφρύτατο αλλά διαρκή κεφαλόπονο. δεν μπορώ να διαβάσω ή να δω ένα έργο.
έκανα μεγάλη προσπάθεια απόψε και με βοήθεια έφτιαξα μαρμελάδα, τα φρούτα που μου έφερε η Σ. κεράσι και φράουλα. ... παλεύω τις δυνάμεις μου σιγά - σιγά...
αύριο το πρωί θα βγω έξω πρώτη μέρα. θα ήθελα να πάω γιά καφέ σε ένα ωραίο Αθηναίϊκο στέκι.
μπήκα εδωδά τώρα να ιδώ τα ταχυδρομεία μου. θα πάω να ξαπλώσω.
τελείωσε σήμερα και η αντιβίωση. η Άσ. λέει, ότι η αντιβίωση που πήρα είναι πάρα πολύ δυνατή, κι ίσως γι αυτό καταβλήθηκα έτσι... ίσως...







2 σχόλια:

Coco είπε...

πωπω.
κλασικά βραζιλιάνικα συμπτώματα!
συνταγή: νερό

foteini είπε...

@
θα ακολουθήσω τη συνταγή σου,
Cocoula :)

γενικά, φαίνεται πως πρέπει να πίνουμε λίγο παραπάνω νερό
από το τίποτα που πίνουμε...



θυμώνω Cocoula,
γιατί είμαι μιά γυναίκα
γερή σα ... μουλάρα
που καθημερινά σπάει καρύδια με τα χέρια της...

είναι δύσκολο ξάφνου να βρίσκεσαι σε θέση αδυναμίας...
ελπίζω
να υπερισχύσει τελικά η κράση
της ... μουλάρας και να γειάνω.

τι άλλο να πω ;

πολλά πολλά φιλιά, στο Μπραζίλ.