Τρίτη 4 Ιουνίου 2013


19η μέρα.
βελτιώνομαι αργά αργά αλλά σταθερά.
με ενοχλούν και με δεσμεύουν τα ράμματα , αλλά προφανώς δεν είναι ακόμα η ώρα τους

τις 3-4 τελευταίες μέρες μπορώ και διαβάζω.
τέλειωσα επιτέλους το πάνλεπτο χρονικό του Νέστορα Ισκεντέρη γιά την Άλωση.
διάβασα κι έναν Καραγάτση.
Καραγάτση είχα να πιάσω απ' τα εφηβικά μου χρόνια. Θυμήθηκα ξανά το ποιητικό ύφος του, εκείνον τον σκοτεινό ερωτισμό και το μη ηθικοπλαστικό του γράψιμο. Ωραίος είναι.

θάτανε 5 η ώρα σήμερα το πρωί, που μπουμπούνισε έναν σεισμό.
θυμήθηκα έναν άλλο δυνατό σεισμό πριν 6 - 7 χρόνια, Κυριακή βράδυ αργά, επιστρέφοντας απ' τη δουλειά... 




με αφορμή τον Δεξίλεω
photo foteini


αλλά και τον αρχαιοπρεπή ναό του Άη Γιώργη στο φρούριο,
photo foteini




photo foteini



έψαξα και βρήκα εικόνες του Άη Γιώργη. Βυζαντινές και Δυτικότροπες.
εκπληκτικό πράγμα είναι η συγκριτική ιστόρηση !





ο Μέγα Αλέξαντρος



η απεικόνιση του Δεξίλεω
photo foteini



ο Άη Γιώργης




τέλη 16ου - αρχές 17ου αι.
















αυτά...













2 σχόλια:

ξωτικό είπε...

Περαστικά ξυπολητάκι .
έχεις τις πολύ πολύ πολύ τρυφερές ευχές και πολλές σκέψεις μου ακόμα κι όταν απουσιάζω πολύ απο εδώ.
Σε φιλώ πολύυυ απαλά :-)

foteini είπε...

@
σε ευχαριστώ, ξωτικούλα μου
και σε φιλώ πολύ :)

κι εγώ σας σκέφτομαι
κι είμαι πάντα εδώ.