Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

όταν ήταν μικρός ο Νικόλας, καμιά φορά έλεγε περίεργα τις λέξεις.
θα ήταν 8 χρονών, όταν με ρώτησε : "μαμά, εγώ στην υλυκείου, θα κάνω αλατινικά;"
και άλλη ατάκα : "εγώ, σκουνάκι στην υλυκείου θα κάνω ;" 
*μετάφρ : εγώ θα κάνω λατινικά στο λύκειο;
*μετάφρ : εγώ θα κάνω σκονάκι στο λύκειο ;

αλατινικά δεν έκανε,
σκουνάκι όμως έκανε στα σίγουρα...

μου ήρθε μιά τρομερή ιδέα, μικρέμουμότσαρτ !
πάει να μιλάμε μεταξύ μας αλατινικά ; !
δεν θα μας καταλαβαίνει κανείς !
(μήπως και μας καταλαβαίνει κανείς τώρα ;...)

:)

όταν η Κάλλας τραγουδάει τον ελαφρύ ίσκιο,
προς το τέλος της άριας κοντράρει η φωνή με το όργανο, και μπερδεύεις ποιό το όργανο και ποιά η φωνή!...






2 σχόλια:

librarian είπε...

Σε ποιο τραγούδι αναφέρεσαι;

foteini είπε...

@
καλημερούλα :)

ombra leggera !

http://www.youtube.com/watch?v=kyEb-vxylH4

αν θυμάμαι σωστά, μετά το 4ο λεπτό,
αρχίζει η φωνή να κοντράρει το όργανο !

απίστευτο είναι !