Κυριακή 13 Μαρτίου 2016

Θα μεταλάβω με νερό θαλασσινό
στάλα τη στάλα συναγμένο απ’ το κορμί σου
σε τάσι αρχαίο, μπακιρένιο αλγερινό,
που κοινωνούσαν πειρατές πριν πολεμήσουν.

...........................................



Πούθ’ έρχεσαι; Απ’ τη Βαβυλώνα.
Πού πας; Στο μάτι του κυκλώνα.
Ποιαν αγαπάς; Κάποιον καπετάνιο.


Πούθ’ έρχεσαι; Απ’ τη Βαβυλώνα.
Πού πας; Στο μάτι του κυκλώνα.

Πούθ’ έρχεσαι; Απ’ τη Βαβυλώνα.
Πού πας; Στο μάτι του κυκλώνα.


Δεν θέλω να φοβηθώ...
Στο μάτι του κυκλώνα ; ίσως... μα δεν θέλω γι αυτό να φοβηθώ...
Στη ζωή θέλω να φοβάμαι μονάχα γιά τους αγαπημένους μου ανθρώπους.
Σπάνιες φορές φοβήθηκα γιά κάτι άλλο, απ' αυτό.
Έτσι και τώρα. Δεν θέλω να είμαι ένας φοβισμένος άνθρωπος.
Δεν μου ταιριάζει κι εγώ δεν του ταιριάζω, να είμαι ένας φοβισμένος άνθρωπος.

Πούθ’ έρχεσαι; Απ’ τη Βαβυλώνα.
Πού πας; Στο μάτι του κυκλώνα.






Δεν υπάρχουν σχόλια: