Κυριακή 24 Ιουλίου 2016

photos foteini


6.30 το χάραμα, πετάχτηκα απ' το κρεβάτι κι έπεσα κατευθείαν στα νερά με το φανελάκι.
cache corset, μας το έλεγε η γιαγιά Φωτεινή. 
με το cache corset το λοιπόν, χάραμα στη θάλασσα.




απήλαυσα την αποκλειστικότητα του ήλιου να ανατέλει
κι απήλαυσα την αποκλειστικότητα της απέραντης σιωπής

μπορείς, αν το θες,να με κατηγορήσεις πάλι, ότι έχω εμμονή με την ... αποκλειστικότητα.
ναι, έτσι είναι. 
έτσι είμαι. έτσι ακριβώς είμαι. 
και δεν αλλάζω.




ο Σ. εφημέρευε κι έφυγαν σήμερα πρωί πρωί.

με τους δίδυμους βγάλαμε απ' τη θάλασσα ένα σωρό τσούχτρες.
κάτι έμορφες, καφεγυάλινες τσούχτρες !




το μεσημέρι φάγαμε τον μουσακά μου. καλός ήταν.

ύστερα, κοιμήθηκα έξω, κάτω απ' τη σκιά των δέντρων.




το απόγευμα μαζέψαμε ένα σωρό λεμόνια. σκέφτομαι να φτιάξω λεμονάδες.
μάζεψα και κάτι άγρια, μικρά, στρογγυλά, κόκκινα δαμάσκηνα καθώς και λίγα κανονικά δαμάσκηνα. μ' αυτά τα δεύτερα, λέω να φτιάξω τσάτνεϊ.






βραδυνό μπάνιο σε νερά σκοτεινά κι έπειτα βόλτα στο κοντινό χωριό.

συναντήσαμε τυχαία έναν παλιό φίλο, τον Β. Λ.




faber μου αθάνατο και χαρτάκια μου αθάνατα επίσης...







Δεν υπάρχουν σχόλια: