Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2017

Τον Παύλο Μάτεση τον παρακολούθησα, είναι χρόνια τώρα, στο "Τρένο στο Ρούφ".
Έχω διαβάσει και μερικά έργα του.
Γιά να πω την αλήθεια, εμένα δεν μου αρέσει ή... δεν τον καταλαβαίνω (?)
ή ίσως, δεν μου ταιριάζει...

Σήμερα το πρωί (Πέμπτη 28) είδα από το κανάλι της Βουλής ένα τρομερό ντοκυμανταίρ, από το "Ελεύθερο Πανεπιστήμιο".
Κώστας Γεωργουσόπουλος - Παύλος Μάτεσης !
Ασυναγώνιστοι ! Ο ένας καλύτερος από τον άλλο !
Δεν χόρταινες να ακούς όσα έλεγαν !
Ο Γεωργουσόπουλος - έτσι κι αλλιώς - ασυναγώνιστος σε γνώσεις και σε κρίσεις,
αλλά κι ο Μάτεσης δεν πήγαινε πίσω...

Ίσως κάποια στιγμή πρέπει να τον ξαναδιαβάσω...

Μέσα σε όλα τ' άλλα, μίλησαν και γιά την (κατά Τσέχωφ) αλαζονεία, φαρισαϊσμό, βλακεία κι αυθαιρεσία του "πνευματικού κόσμου"...
ό, τι χειρότερο μπορεί να μας συμβεί...
αναφέρθηκαν επίσης και στην πνευματική τρομοκρατία ...

τά χουμε δει όλα, λέω εγώ...


Κατά τα άλλα,
ανόρεχτες γιορτές, όλα στραβά κι ανάποδα ένα γύρω...

Είδα και τους Harlem Gospel Choir, τις προάλλες, που όμως τελικά δεν με ενδιέφεραν, κι ούτε Gospel (κατά την ταπεινή μου άποψη) τραγούδησαν...
Μιά απ' τις καλύτερες, λέει, Gospel χορωδίες του πλανήτη !
Τι να πω ; ! Μπορεί να είμαι εγώ παράξενη...



Δεν υπάρχουν σχόλια: