Τρίτη 19 Μαρτίου 2019

Δεν προλαβαίνω καθόλου να διαβάσω, κι είναι γιά μένα αυτό ένα σοβαρό θέμα...
Όταν γυρίζω σπίτι προσπαθώ να κάνω μιά στοιχειώδη συντήρηση κι ύστερα ξεραίνομαι ως το άλλο πρωί, χωρίς να μπορέσω ν΄ανοίξω βιβλίο...
Ο Leo μου χάρισε την Αινειάδα, έκδοση του ΜΙΕΤ, η Ευγενία το "Illska Το κακό", η Μαρία το "Όσα δεν είπες" του Mazower, η Βαλέρια τους "Αιρετικούς" του Παδουρα.
Έχω αγοράσει τους τόμους της Ιλιάδας, κείμενο - μετάφραση κι έχω αφήσει στην άκρη την "Αλεξιάδα" της Άννας Κομνηνής.  
Έχω αφήσει ακόμα στη μέση καλά βιβλία, τη "Θεσσαλονίκη" του Mazower, το "Ημερολόγιο της Μικρασιατικής εκστρατείας" του πατέρα Βασιλικού, την "Παναγιά της θάλασσας" του Falkones
και θέλω ακόμα να πιάσω μερικά άλλα, που μιά ζωή δε με φτάνει να τα καταλάβω και που, 
προς το παρόν στέκονται εκεί, στο γραφείο και στη βιβλιοθήκη και με κοιτάζουνε και στέκομαι και τα κοιτάζω κι εγώ...
Ωραία...



Δεν υπάρχουν σχόλια: