Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

Μοιάζει λίγο με παιχνίδι, έχει ένα ενδιαφέρον, χωρίς να μου είναι συναρπαστικό...
Σου δίνει απλά την ευκαιρία να συναναστραφείς καθημερινά με τους ανθρώπους που θέλεις και με τους οποίους έχεις σχετικά χαθεί...
Χρειάζεται προσοχή, γιά να το φέρεις στα μέτρα σου... όπωσδήποτε!
Σαν πρωτάκι είμαι, θα το μάθω φυσικά, προσπαθώ όμως να μην κάνω λάθη που δυσαρεστούν πρώτα εμένα...
Με βοήθησε σ' αυτό ο φίλος μου ο Μιχάλης, με τον οποίο έχουμε κοινά σημεία χαρακτήρα... Τον έχω δει πώς δουλεύει στο νοσοκομείο, αλλά έχουμε συμβιώσει, δουλέψει κι επιβιώσει μαζί, επί χρόνια... Αυτός ο άνθρωπος προσφέρει ακούραστα και δεν σηκώνει στο σπαθί του μύγα... 
Ομογνωμούσαμε και συνεργαζόμαστε πάντα...
Ξέρει τι θέλω και κυρίως τι ΔΕΝ θέλω... έτσι, μου έδειξε αρκετά τον μηχανισμό... 
πού θα πάει ; αφού μπήκα, θα το μάθω.








Δεν υπάρχουν σχόλια: