Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

un video de Foteini - Barcelone, les détails

:

:

:

:

:

:

8 σχόλια:

Χαρ. Αλβερτος είπε...

ΑΝ ΚΙ ΕΧΩ ΠΑΕΙ 3 ΦΟΡΕΣ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΔΩ ΤΟΣΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ!

ΤΙΣ ΒΛΕΠΩ, ΟΜΩΣ, ΤΩΡΑ!

ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!

ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!

foteini είπε...

@
της ... λεπτομέρειας είμαι :)

συχνά,
οι λεπτομέρειες είναι απο καλυπτικές / προς παρατήρηση...
συνθέτουν μία μία, σαν παζλ, την ουσία.


όταν μπορέσω,
έχω ακόμα το Τολέδο
και την Guernica
για να ξεμπλέξω με την Ισπανία :)


ταξιδευτή,
καληνύχτα σας :)

Roadartist είπε...

Εγώ πάλι δεν έχω πάει καμία!!
Εύχομαι σύντομα.. Τι στο καλό τσάμπα θα τα διαβάσω? ωχ αγχώθηκα. Καληνύχτα!

foteini είπε...

@
σου την εύχομαι, καρδούλα μου,
την Βαρκελώνη,
που νομίζω, είναι
αληθινή πρωτεύουσα τέχνης !
και πόλη περήφανη !
και ατίθαση !
και χαρούμενη !


τώρα,
εκτός από τις βόλτες τη νύχτα
στη βρεμένη Αθήνα,
εκτός απ' τις βόλτες στα μουσεία,
εκτός από τις βόλτες στα θέατρα δρόμου και όχι μόνο
-ε, τι road artist θα ήσουνε !-
κι εκτός από τη δουλειά, φυσικά,

ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΘ ΟΛΟΥ ;!


-αστειεύομαι φυσικά, καρδούλα μου
και ζηλεύω,
που αντί να μπορώ να τρέχω κι εγώ όπου θέλω,
τρέχω κυρίως σε καθιζήσεις δρόμων
και άλλα τέτοια ευχάριστα
και επ οικοδομη τικά !...-

:)

genna είπε...

Ax και πως με ξεσηκώνεις, τόσες ομορφιές,
σαν μικρά παιδάκια παίζαμε στην παιδική χαρά
με τα υπέροχα του Gaudi...

γεύση, όραση, όσφρηση κι αυτή η απλωσία
να περπατάς ως την θάλασσα...

Τόσο όμορφες πόλεις, είστε υπέροχη Κυρία μας!

Καλό βράδυ!

foteini είπε...

@
παρακαλώ,
μη με λέτε "κυρία μου"
μήτε "κυρία μας"
δεν μου αρέσει.
το εισπράττω εντελώς αρνητικά.
δεν είμ' εγώ για τέτοια...
προτιμώ τα "θαλασσινή"
και τα
"κάθαρμα"

φιλί :)

genna είπε...

αρπαγμένο μου «κάθαρμα», βγάλε τα δόντια σου όσο εκεί θα είσαι, μόνο έτσι καταλαβαίνουν...

εδώ θα χαιδεύουμε τα νεύρα μας και τις χαρές μας, ναι?

τόπος για να τ' απλώνουμε όλα, τώρα τρόπος του λέγειν στο όλα...

άιντε Καλημέρα ήθελα να πω, νωρίς σήμερα, μιάς και το στρώμα μου με κλώτσησε...

φιλί κι αγκαλιά!!!!!!

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

τόσο μεγάλο χαμόγελο, γαμώτο...

foteini είπε...

@
:)
δεν προλαβαίνω τώρα.
το απόγευμα.

καλημέρα !