Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2009

.
LA MANCHE !


* οι φωτογραφίες όλες
-στις τρεις αναρτήσεις-
είναι
της Foteinis


Bretagne
μέρος I.



Côtes d'Armor - η Αρμορική


Aodoù an Arvor en breton
.
Caouwt' d’Armor en gallo






στενό είν' το πέρασμα,
θάλασσά μου...







Η Μάγχη !



.


σε αυτόν εδώ τον τόπο
έκανε μάγια το φεγγάρι ...
.
έτσι, κάθε 6 ώρες η στεριά γίνεται θάλασσα
και
κάθε 6 ώρες η θάλασσα γίνεται στεριά !







































la mer

qu'on voit danser

le long des golfes clairs

a des reflets d'argent,

la mer



























la mer au ciel d'été

confond ses blancs moutons

avec les anges si purs,

la mer

bergère d'azur infinie










































































































ζωγραφιστό είν το κύμα
πάνω στην άμμο
















εδώ είναι η φάση
της άμπωτης.


η θάλασσα
τραβιέται χιλιόμετρα μέσα...









































































































δύει ο ήλιος
πάνω από τη Μάγχη !

















la mer
a bercé mon coeur
pour la vie




13 σχόλια:

Roadartist είπε...

ουάου...
δεν έχω λόγια!
(μου αρέσει που έβαλες ημερομ. σαββ.)
:)
Δεν έχω λόγια για τις φωτο, τη θάλασσα, τα κοχύλια.. Απλά αυτό δεν υπάρχει!!!

foteini είπε...

@
καλλιτέχνιδά μου,
δεν έβαλα εγώ άλλες ημερομηνίες...
απλά, το computer αποθηκεύει μονάχο του, την ημέρα που ξεκινάς να φτιάχνεις το post !

βλέπεις έτσι,
το αρχίζω σήμερα,
αποθηκεύει τη σημερινή ημερομηνία, το τελειώνω σε δέκα μέρες (λέμε τώρα...), το αναρτά με τη σημερινή ημερομηνία !

φιλιά :)

foteini είπε...

@
αν είχα χρόνο, θα φτιαχνα πολλά πράγματα...
μα δεν έχω
και πάω αργά, σαν τον κάββουρα :)

λέει ο λαός ένα ποιηματάκι :

τη Δευτέρα βάζει πλύση
και την Τρίτη τα στραγγίζει
την Τετάρτη τα απλώνει
και την Πέμπτη τα μαζώνει
την Παρασκευή μπαλλώνει
το Σαββάτο σιδερώνει
και την Κυριακή ρωτά...

euh, ouiii !

:)

Roadartist είπε...

ναι το ξέρω, όμως πριν το δημοσιεύσεις μπορείς να αλλάξεις την ημερομηνία .. :)
Οκ ανούσια όλα αυτά!

Το blog να μετονομαστεί ως "ξυπόλητη στην άμμο".. :) Καλό βράδυ...

foteini είπε...

@
χε, χε...
εδώ σε θέλω !
η αλήθεια είναι ότι
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ !

στο χω ξαναπει, ότι έμαθα μόνη μου, ε ;
και είμαι άσχετη περί την τεχνολογία...
προσπαθώ να σας φτάσω, το καϋμένο, τι να κάνω ;

:))))))))))

Roadartist είπε...

Ναι σιγά την άσχετη.. Όταν φτιάχνεις μια νέα ανάρτηση, υπάρχει στο κάτω μέρος η επιλογή "επιλογές ανάρτησεις" και εκεί μπορείς να προεπιλέξεις (ή να αλλάξεις) ημερομηνία και ώρα. :)
Πολλά φιλάκια,
Καλό βράδυ!

foteini είπε...

@
αυθεντική
ξυπόλητη στην άμμο,
είναι η φωτό (avatar)


αν και
επί σειρά ετών
"ξυπόλητη στα κάρβουνα"
θα άρμοζε καλύτερα
(λέω γω τώρα...)
αναστενάρισσα, που λένε...

:)

Roadartist είπε...

Να ορίστε ..στο έγραψα και λάθος.. "ανάρτησης"
να έχεις μια καλή νύχτα! :))

foteini είπε...

@
καλό βράδυ,
art ist,

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ :)

Χαρ. Αλβερτος είπε...

ΑΝ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ... ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ :)

ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΑΣ... ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΟΥΒΑΛΗΣΕΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΑΠ' ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΟΣΤΡΑΚΑ! :)

ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!

foteini είπε...

@
ταξιδευτή,
έφτασε η μέρα της επιστροφής
και δεν ήξερα πώς να τα μεταφέρω...
-πέταξέ τα ! μου είπανε.
σιγά το ξερό κεφάλι, μην πετάξει τα όστρακα...
αγόρασα ένα μικρό sac voyage και τα κουβάλησα :)

μόλις τα καθαρίσω απ' την άμμο, θα σας τα φωτογραφίσω.

καληνύχτα.

genna είπε...

Ω! Ω! την έχω δει και να επιστρέφει, καλπάζον το κύμα, απ᾽τα ύψη του ch. Michael, μακάρι να θυμόμουν και πως γράφεται...

τυχερούλα, ένα θαύμα όλη η περιοχή...

Καλημερούλες!

foteini είπε...

@
όπως και να τον γράψεις τον Αρχάγγελο,
αγαπημένος είναι ! :)