Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

les anges de Foteini, video 17

.

.

.

.

.

.

4 σχόλια:

Χαρ. Αλβερτος είπε...

... ΠΑΛΙ ΤΟ ΞΕΝΥΧΤΗΣΑΜΕ :)

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

foteini είπε...

@
ταξιδευτή,

παιδί της νύχτας είμαι...

όμως, μία η ώρα της νυκτός, δεν είναι ξε νύχτι !
ξε νύχτι είναι πέντε η ώρα το πρωί !
(σα φαντάρος στη σκοπιά...)

:)))

Roadartist είπε...

Ωραίος ο τίτλος..
αν το σκεφτείς γενικότερα..
17 βίντεο;;;;
Καλημέρα..

foteini είπε...

@
μμμ...
σιγά, road art ist...
σιγά, τα video !
απλά, το κέφι μου κάνω !
ΜΕ ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΙ,
να φτιάχνω ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ,
εκτός από μονώσεις, τουαλέττες (W.C), αίθουσες υπολογιστών, κάγκελα, γαρμπιλομωσαϊκά, λέβητες θέρμανσης και ούτω καθ' εξής...
ξεφτέρι έχω γίνει σ' αυτά :(

ονειρεύομαι,
ότι κάποτε θ' ασχοληθώ, μονάχα με ό, τι μου αρέσει...
μα δε μου βγήκαν και ποτέ αληθινά τα όνειρα...