Δευτέρα 5 Απριλίου 2010


.
salutlescopains !
.
σήμερα η μέρα είχε ουζάκια, καφέδες και βόλτες στη θάλασσα...

η πιό μεγάλη χαρά, είναι που βρεθήκαμε με την librarian.

καθίσαμε στο παλιό βιβλιοπωλείο της Ουρανίας και τα είπαμε καλά...

η ελπίδα μας όλη είναι στους νέους !
κι αν δεν είναι στους νέους, τότε πού ;
.
το πρωί ήπια ένα ούζο μονάχη μου, στο Πεντοφάναρο.

το μεσημέρι πήγα στο Μπούκαρι, στον φίλο μου τον ψαρά.

τι ωραίος τόπος ! απίστευτη βλάστηση παντού... πλαγιές στρωμένες με λευκά χωνιά, αυτά που λέμε "κρίνους της Παναγίας"

.
.
το βράδυ, μου μήνυσε ο Σ. Α. να πάω στο φρούριο, που είχε πιάνο και μία φωνή, μα δεν πήγα. γύρισα σπίτι.

έχω να πλύνω στίβες νεροχύτη
και να πέσω για ύπνο, γιατί το πρωί έχει ταξίδι.
.
.
monpetitmozart
, καληνύχτα !
.
.
.
.

6 σχόλια:

librarian είπε...

Ήρθα και από το σπίτι σου να σε δω, αν και σου κρατάω μούτρα που δεν μου είπες να έρθω νωρίτερα...
Χάρηκα που πέρασες καλά και εγώ να ξέρεις σκεφτόμουν τα όσα είπαμε.
Ρίξε και μια ματιά εδώ http://www.fex.org.gr/
Καλή επιστροφή και μη φοβάσαι η Κέρκυρα θα είναι πάντα στην ίδια θέση!

foteini είπε...

@
μη μου κρατάς μούτρα...
γενικά, ΠΡΟΣΠΑΘΩ να μην ενοχλώ ανθρώπους
και τραβιέμαι ήσυχα στη γωνιά μου.
φυσικά, δεν το καταφέρνω πάντα
κι αληθινά λυπάμαι όταν νιώθω ότι ενοχλώ...


είναι χαρά η κουβέντες μαζί σου
και
το εννοώ, όταν λέω :
οι ελπίδες μας είναι σε σας, τους πολύ νέους !

:)

foteini είπε...

@
ΟΙ κουβέντες ...

εμ, έπειτα από 10 ώρες ταξίδι, τι να σου κάνω ; κουδούνι είμαι...

foteini είπε...

@
μπήκα στην ιστοσελίδα...
ΠΩΣ ΝΑ ΣΥΝ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙΣ
ΘΕΣΜΟ ΤΟΥ 52 !;
-αγέννητοι είμασταν-

γίνονται αυτά τα πράματα ;...
τέλος πάντων... θα προσπαθώ...

librarian είπε...

Ο θεσμός μπορεί να ξεκίνησε του 52 αλλά ότι γίνεται τώρα γίνεται χάρις σε μερικούς ανθρώπους που ασχολούνται (και είναι πραγματικά λίγοι). Κάνουν ωραία πράγματα εκεί και στο είπα για να πάρεις ιδέα. Μίλησα και με τη φίλη μου με τα βιολιά και μου είπε ό,τι θέλεις να επικοινωνήσεις μαζί της. Οπότε αν χρειαστείς κάτι στείλε μου ένα email και σου δίνω τα στοιχεία της.
Να περνάς καλά και εδώ είμαστε!

foteini είπε...

@
violia
violia
violia !
simera ekleisa βραδιά όπερας !