Κυριακή 4 Απριλίου 2010

.
bonsoirmonvieux !
.
και τι να ξέρει μιά δασκαλίτσα, από Πολιτισμό;!
- Πι κεφαλαίο, παρακαλώ - !
μπορεί και να μ' αγαπάει όμως ο Κύριος, πού ξέρεις;
Ι.Χ.Θ.Υ.Σ, έλεγε πάντοτε η Φωτεινούλα → Πουλχερία→ Τζούλη.
Ιησούς. Χριστός. Θεού. Υιός. Σωτήρ.
εντάξει, δίχως τελείες ! πάψε τώρα και να ακούς...
το σημείο του σταυρού να κάνεις, όχι επιδεικτικά σταυροκοπήματα και μεγαλόσταυρους , έλεγε η Φωτεινούλα → Πουλχερία→ Τζούλη,
σεμνά και διακριτικά, να κάνεις το σημείο του σταυρού και να πορεύεσαι.
γιατί η δύναμη του σταυρού είναι μεγάλη !
έτσι λοιπόν, κάθε που έχω τα δύσκολα στη ζωή και ζορίζομαι (ε, σχεδόν πάντα δηλαδή...) κάνω σιγανά το σταυρό μου και πορεύομαι.
κι έχω ευγνωμοσύνη, σα συναντώ συχνά τη Θεϊκή αγάπη.
και μη φανταστείς ότι είμαι και καμιά θρήσκα, με την κα νο νι κή σημασία της λέξης...
μήτε είμαι αυτό, που οι γάλλοι λένε pratiquante
μπα... μακριά είμαι απ' όλα αυτά...
μονάχα έναν μπούσουλα έχω μέσα μου, εντελώς ανεξάρτητο από "κοινωνικά κατασκευάσματα", ποιό εγώ έχω αποφασίσει ότι είναι το καλό, ποιό έχω αποφασίσει ότι είναι το κακό, κάνω και τον σταυρό μου, αν θέλει να με βοηθήσει και ο Ι.Χ.Θ.Υ.Σ., κι έτσι απλά, μ' αυτόν τον μπούσουλα προσπαθώ να πορεύομαι...
.
για να ξανάρθουμε όμως στο θέμα του Πολιτισμού (με το κεφαλαίο Πι),
τι μπορεί να νογάει , λέγαμε, μιά δασκαλίτσα από πολιτισμό ;
ε, στέλνει, αδερφέ μου, ο Ι.Χ.Θ.Υ.Σ. κάτι ανθρώπους προς βοήθεια,
μα κάτι ανθρώπους λέμε !... γιατί αν δεν τους στέλνει ο Ιχθύς, τότε ποιός τους στέλνει;
.
απ' ότι καταλαβαίνεις, μικρέμουμόζαρτ, σήμερα που ξετσούμισα απ' το καβούκι μου, έκανα επαφές καλότατες, που βοηθάν τις δασκαλίτσες να εργάζονται για τον πολιτισμό...

κι αναπτερώθηκε κάπως το τραμπαλισμένο μου ηθικό...

.
salutmonvieuxpetitmozart
.
.
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: