Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

.
κουβεντιάσαμε πολύ, το πρωί, με τον Π .
με παρατήρησε, γιατί έγραψα και δημοσίευσα το "κλασσική" με δύο σίγμα .
- έχει αλλάξει η γλώσσα ! μου λέει . το γράφεις λάθος ! η λέξη προέρχεται από το λατινικό classis = στόλος, ομοταξία, σειρά, τάξη . η αρχική γραφή είναι με δύο s, αλλά έχει χρόνια που άλλαξε η γλώσσα ...
.
τον εκτιμώ πάρα πολύ και σέβομαι την άποψή του, όμως εγώ έχω την δική μου άποψη .
- σκασίλα μου, του λέω, αν το word, μου το χτυπάει κόκκινο . σιγά μην ξέρει καλύτερη ορθογραφία από μας, το word ! δεν γίνεται, επειδή καποιανού του έστριψε, να καταργήσουμε τις ρίζες και τα θέματα των λέξεων ! δεν γίνεται ν' αρχίσουμε να γράφουμε άναρχα τις λέξεις, δίχως συνέχεια ... έχουν παρελθόν οι λέξεις, ναι ή όχι ; πώς θα το καταργήσουμε αυτό ; !
.
- είναι και δεν είναι έτσι τα πράγματα, μου λέει ... για παράδειγμα, γράφεις με πολυτονικό ; όχι ! βλέπεις λοιπόν, ότι κι εσύ αλλάζεις την ορθογραφία !
.
- πώς γράφεις, εσύ Νίκο μου, του λέω, το αυγό ; με βήτα ; το τραίνο , με έψιλον ; το ευχαριστώ, με φί ;
.
- έχεις, μου λέει, τον Μπαμπινιώτη ;
.
- όχι, λέω, έχω το άλλο λεξικό , του Τριανταφυλλίδη. κι ετοιμάζομαι να γυρίσω μόλις θα μπορέσω, στο πολυτονικό ...
.
... από λίγο, αλλάζουμε θέμα...
.
- ...
- όχι, του απαντώ στην ερώτησή του . θα φύγω απ' όλα τα εργασιακά ... γυρνάω σελίδα ...
- γιατί ; μου λέει
- γιατί κουράστηκα και γιατί απελπίστηκα. είμαι απελπισμένη, του λέω.
- δεν κάνεις σωστά - και με κοιτάει με το γαλήνιο, το σοφό, το περιπαικτικό, το γελαστό του βλέμμα.
δεν κάνεις σωστά ! όποιος εγκαταλείπει από κούραση κι απελπισία είναι ρίψασπις ! εγώ, δεν την ρίχνω την ασπίδα . δεν εγκαταλείπω . ειδικά όταν είμαι κουρασμένος κι απελπισμένος, ειδικά τότε δεν εγκαταλείπω ...
.
δεν ξέρω, αλήθεια, τι να πω ...
κι ούτε φυσικά, ξέρω τι πρέπει να κάνω ...

.
.
.......
.

θυμάμαι προχτές, στην ορκομωσία του παιδιού, που ο Μαρκάτος τα συμβούλεψε :
- μην τους παραχωρήσετε γη και ύδωρ !
ΚΑΝΤΕ ΤΟΥΣ ΤΗ ΖΩΗ ΔΥΣΚΟΛΗ !
ΚΑΝΤΕ ΤΟΥΣ ΤΗ ΖΩΗ ΔΥΣΚΟΛΗ !
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.