Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

.


καράβι / tapisserie de Bayeux
.
XI αιώνας
..



.

tapisserie de Bayeux

.

Μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς την κήρυξε η Unesco.

H tapisserie de Bayeux (Calvados) , είναι ένα χειροτέχνημα μήκους 70 μέτρων, που έγινε τον XI αι.
Αυτό το έργο σε λινό, υμνεί την κατάκτηση της Αγγλίας από τον Guillaume, δούκα της Νορμανδίας, και υφάνθηκε πιθανά από μοναχές, στο νότο της Αγγλίας, μετά το 1066.

.
.
.
.
.
.
.
.



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. .
φωτογραφίες της foteinis


.



.


.


.


.


.


4 σχόλια:

genna είπε...

καλή επιστροφή... :) :)

φιλί!!!!!!

foteini είπε...

@
γύρισες, παιδί μου ;

τι ωραία !

genna είπε...

που είσαι ψυχούλα μου?

:) :)

foteini είπε...

@
δεν είμαι πολύ καλά.
απ ελπισμένη
απο θαρρυμένη.

δεν ξέρω αν γίνεται,
να χει κανείς συνέχεια κουράγιο.

τα χάλια μου έχω...


σε φιλώ
καλημέρα.