Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

.
για την ακρίβεια, Κυριακή αργά...
.

εγώ θα σιωπώ μες τις φωνές...
.
με την Άσπα και τη Voula στο "αγγέλων βήμα" , ακούσαμε απόψε παραμύθια απ' το Μπαλί
"την νύμφη Σουλασίχ και τον πρίγκηπα Ρατζαπάλ"
"την πεντάμορφη Σεμάρι και τον γενναιόκαρδο Γκαντάνγκ"
και την Ηρώ Σαϊα να τραγουδάει.

οι δυό τους θα συνεχίσουν τα παραμύθια, στο μουσείο, εγώ όχι. αν προλαβαίνω, μ' ενδιαφέρει πιό πολύ άλλο θέμα.

.
εγώ θα σιωπώ μες τις φωνές...
.
πρώτο βράδυ σχετικά ελεύθερη, βλέφαρό μου, μετά από καιρό...
αν ήσουν εδώ, θα σου έλεγα, θυμάσαι που με μάλλωσες κάποτε γιατί είχα γράψει τον Χατζιδάκι με η ;

με η τον είχε το πρόγραμμα του θεάτρου. λάθος γραμμένο.
.
τελειώνω σιγά σιγά αυτή τη φάση...
η έκθεση ζωγραφικής για τα αδέσποτα ζώα θα κρατήσει ως και την Παρασκευή,
αύριο έχω συνάντηση με όλους τους συλλόγους για να ρυθμίσουμε τις λεπτομέρειες για την ερχόμενη Παρασκευή
- οι Μικρασιάτες ξέρω ότι ετοιμάζουν ειδικό κέρασμα, οι Ηπειρώτες πίτες, οι Κρητικοί ρακές και τυρί, οι Μεσσήνιοι παν Καλαμάτα να φέρουν παστέλια και δεν ξέρω τι άλλο, οι Σαντορινιοί νομίζω θα ψήνουν λουκουμάδες, οι Αρκάδες και οι Επτανήσιοι δεν ξέρω, αύριο θα μάθω ...-
μόλις τους δώσεις μιαν ιδέα, ανταποκρίνονται !
.
τέλος, την Κυριακή η συναυλία - αφιέρωμα στον αγαπημένο Μάνο Ελευθερίου
.
και ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ !
.
εγώ θα σιωπώ μες τις φωνές...
.
μου είπε κάτι η Voula, που μου έκανε καλό !
ξέροντας πως είναι σκληρή και δεν χαρίζεται σε κανέναν, κατάλαβα πως η κουβέντα που μου είπε απόψε ήταν αληθινή και πήρα έτσι λίγο κουράγιο.
.
εγώ θα σιωπώ μες τις φωνές...
.
το μεσημέρι, στο πάρκο με τους Μεσσήνιους, είδα αρκετούς δικούς μου ανθρώπους. συναδέλφους και φίλους.
.
το πάρκο ήταν γεμάτο κυκλάμινα και μωβ κρόκους.
μάζεψα μιά χεριά...
άκουσα ένα γλυκό κελάϊδισμα. ίσως και όχι.
.
.
.
.
.
.
.


Δεν υπάρχουν σχόλια: