Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

.
έχει γούστο ! με ενημερώνουν οι άνθρωποι...
άλλο πρόγραμμα λέει το ένα έντυπο, άλλο το άλλο, άλλο ο σταθμός, κι άλλο τελικά εμείς παίζουμε ! δεν πειράζει όμως, κι έτσι γίνεται η δουλειά ...
.
πόσο πολύ μου αρέσει που βλέπω τόσες μέρες τον κόσμο να ξεσκάει, να ψυχ αγωγείται, να γελάει, να τραγουδάει, να χορεύει, να εκθέτει, να εκτίθεται, να σκέφτεται, να προβληματίζεται, να μιλάει, να συναναστρέφεται ο ένας τον άλλο, να προσπαθούν, να ζητάνε, να διεκδικούν, ευχαριστημένες οι ψυχές τους, αλληλέγγυοι κάπως, παίζουν, γνωρίζονται, κουβεντιάζουν.
σα να ενώνει λίγο η τέχνη...
ακουμπάνε για λίγο ο ένας στον άλλο, εμπιστεύονται για λίγο ο ένας τον άλλο.
τους παρατηρώ σε μιά μεριά γωνιασμένη.
ευκαιρίες χρειάζονται οι άνθρωποι. μιάν ευκαιρία...
.
την ώρα της συναυλίας με τράβηξε έξω ένας αρχιτέκτονας και μ' έπιασε στην πάρλα.
για τον Φραγκίσκο της Ασσίζης, τον Καζαντζάκη, τον Ησίοδο, τον Όμηρο και την Οδύσσεια.
εντελώς ελλειμματική ήμουνα στον Ησίοδο. ο Φραγκίσκος είν' απ' αυτούς που μας διέπλασαν, ο Κρητικός εντάξει, κι ευτυχώς είναι πολύ πρόσφατος ο Όμηρος κι η Οδύσσεια.
και καλά, αυτός είναι η δουλειά του να στήνει μουσεία, εμένα με κοίταζε λίγο σαν περίεργο φρούτο ή τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε...
.
γυρίζοντας σπίτι βρήκα τρία παιδιά να τρώνε.
με ρώτησαν για τον Ελπήνορα, στον τοίχο.
τους διάβασα τα κομμάτια για τον Ελπήνορα που έχω σημαδέψει στην Οδύσσεια, πώς σκοτώθηκε στην Κίρκη, πώς τον συνάντησε ο Οδυσσέας στον Άδη, τι ζήτησε ο Ελπήνορας, πώς τον έθαψαν οι σύντροφοι κι έπειτα τους διάβασα τον Ηδονικό Ελπήνορα του Σεφέρη.
για απάντηση, μου έβαλαν ένα τραγούδι να ακούσω :
"το σχήμα του κορμιού σου
στο κρεβάτι μου έχει μείνει
κι εγώ στο πάτωμα κοιμάμαι"
Νότης Σφακιανάκης, μαμά !
.
.
.
.
.
.
.

2 σχόλια:

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Μ αρέσει να σκέφτομαι με τη σκέψη σου, έτσι που την αφήνεις ανοιχτή και διεισδύω από τις γρίλιες του παραθύρου..
Αν θέλεις μπες εδώ:http://anemondixtia.blogspot.com/2010/10/blog-post.html
και πρόσθεσε συνέχεια ιστορίας.
Καλό μεσημέρι Κυριακής
Αναΐς-Ρεγγίνα

foteini είπε...

@
θα μπω να γράψω ό, τι μπορώ,
μα δεν ξέρω τι ώρα αργά το βράδυ θα ναι...

θα πάω απόψε ν' ακούσω παραμύθια ενηλίκων :)

σε ευχαριστώ,
κι εμένα μ' αρέσει η παλιά δαντέλλα,
το αρσενικό κι η παλιά δαντέλλα (!)
το άρωμα Αναϊς
κι η αγαπημένη Κέρκυρα
:)