Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

.
Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος
Πρώτη εκτέλεση: Μιχάλης Χατζηγιάννης
.

Εγώ μιλώ με προσευχές
Για σένα μάγισσά μου
Κι εσύ κεντάς τις ενοχές
Κέντημα στην καρδιά μου

Αν βρεις αγάπη ν' αγαπάς
Σαν αίμα σου να την πονάς
Μη την προδώσεις.
Γιατί στο φως μιας αστραπής
Θα γίνει ο χρόνος δικαστής
Και θα πληρώσεις.

Εγώ σιωπώ μες τις φωνές
Και δένω την καρδιά μου
Κι εσύ μετράς τις αντοχές
Μάγισσα, μάγισσά μου

Με ένα άγγιγμα ψυχής
Άκουσε, άκουσέ με

Αν βρεις αγάπη ν' αγαπάς
Σαν αίμα σου να την πονάς
Μη την προδώσεις.
Γιατί στο φως μιας αστραπής
Θα γίνει ο χρόνος δικαστής
Και θα πληρώσεις.

Εγώ μιλώ με προσευχές
Για σένα μάγισσά μου
Κι εσύ κεντάς τις ενοχές
Κέντημα στην καρδιά μου


.


μεσημέρι Σάββατο.
.
το πρωί έκανα σεφτέ στην έκθεση ζωγραφικής, την ώρα που στηνόταν.
πήρα έναν πίνακα με θέμα αγαπημένο, "παλιά σπίτια στο Μεταξουργείο".
μου θύμισε λίγο τη γειτονιά μας, στους Άγιους Ασώματους.
η τεχνοτροπία του, μου θύμισε λίγο τη ζωγραφική του Μπάρμπα Σπύρου Βασιλείου. έτσι, αποφάσισα και τον πήρα.
ό, τι πουλήσουμε σήμερα, θα πάει στη φιλοζωϊκή, για τα αδέσποτα ζώα. γι αυτό οι πίνακες μπήκαν σε προσιτές τιμές.
ό, τι μπορεί ο καθείς, κάνει...
να αναπτυχθεί ξανά η κοινωνική ευαισθησία και οι δεσμοί των ανθρώπων μεταξύ τους, με τα ζώα και με τη φύση. συντροφικότητα στις ομάδες και στις γειτονιές χρειάζεται.
σιγά - σιγά, όπως και όσο μπορούμε, παλεύονται όλα...
.
μετά την έκθεση, jazz & latin.
.
πέφτω για ύπνο, ως το απόγευμα. ξερή.
.
.
.
.
.


Δεν υπάρχουν σχόλια: