Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

.
δυσκολεύομαι εδώ και δυό μέρες, να σηκωθώ απ' το κρεββάτι. δεν ξέρω γιατί, παθαίνω κάτι σα λήθαργο.
όσο είμαι στο σπίτι, χρειάζομαι να είμαι κουκουλωμένη μέσα στο πάπλωμα. υποθέτω μιά περίοδος είναι, και θα περάσει.
κατά τα άλλα, ενώ θα πρεπε τώρα να κινηθώ λίγο, γιατί έβαλα ξανά τον εαυτό μου σε περιπέτειες, αντ' αυτού κάνω πάλι τα δικά μου (του κεφαλιού μου εννοώ...), κι άρχισα να παρακολουθώ μαθήματα που μ' ενδιαφέρουν.

εξαιρετικό άρχισε και φαίνεται πως θα προχωρήσει το σεμινάριο Ιστορίας, που παρακολουθήσαμε το μεσημέρι επί ένα τρίωρο.
το θεωρώ αληθινή τύχη που το βρήκαμε.

ύπνος συνεχείας και διαφόρω λογιώ μαθήματα...
αυτό έχω ανάγκη, αυτό κάνω.
.
κι ό, τι γίνει...
.
.
.
.
.
.

2 σχόλια:

Roadartist είπε...

Και εγώ έτσι το αισθάνομαι ως αληθινή τύχη. Μην αγχώνεσαι, όλα θα πάνε καλά. Ότι γίνει, θα είναι για καλό.
Όσο για την ξεκούραση, είναι το πιο φυσιολογικό που θα μπορούσες να νιώθεις μετά από το προηγούμενο διάστημα. Το αντίθετο μάλλον θα ήταν παράλογο, ζήσε ότι έχεις ανάγκη!

foteini είπε...

@
να είσαι πάντα καλά,

lezarts !