Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

.
η πολιτική πράξη κανονικά θάπρεπε να τα περιλαμβάνει όλα.
.
πράξη
πολιτική
η
.
.
.
εδώ κάνει πολύ κρύο. δεν έχουν ακόμα ανάψει θέρμανση, τέλος Νοέμβρη. τρέμω, έκλεισε το αναπνευστικό, ίσως ανεβάζω λίγο πυρετό. σηκώθηκα και φόρεσα μιά ζακέτα - καλά που έχω φέρει και μιά ζακέτα -, μα είμαι παγωμένη ολόκληρη. και δεν μπορώ να κοιμηθώ απ' τις δέκα. μήτε έχω κέφι να διαβάσω κάτι. είχα ξεκινήσει να γράφω μιάν αράδα για τη μάχη του Ματζικέρτ, μα τα κλεισα κι αυτά.
περπάτησα λίγο, νωρίτερα. η απόλυτη ησυχία και το απόλυτο σκοτάδι. πουθενά φώς, σε όλη τη διαδρομή ως να φτάσεις στο κέντρο. κι όλα τα περιφερειακά μαγαζιά κλειστά...
.
εκτός αυτού, αναρωτιέμαι, αν βοηθάω τίποτα εδωδά που είμαι... ή μήπως το απόλυτο τίποτα ;

.
.
.
σε δυό λεπτά θα είναι έντεκα κι άρχισε να μπουμπουνίζει για τα καλά...
.
.
.
.
.

6 σχόλια:

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Γιατί δεν άναψες θέρμανση; Θα μου εξηγήσεις ..αύριο.
Πολύ μελαγχολική σε βρίσκω..
Εγώ χαίρομαι απίστευτα που θα σε συναντήσω ..παρά τα μπουμπουνητά, που είδες;; σταμάτησαν.
Όλα γίνονται γιατί πρέπει να γίνουν..και όλα είναι καλά αν το θέλεις να είναι..

foteini είπε...

@
@
σκέφτομαι πολύ αυτόν τον καιρό...

ως τώρα, ζω όλον τον καιρό με γκάζια στο τακούνι
κι αναμμένες στο φουλ όλες τις μηχανές


ως να επαναπροσδιορίσεις τον εαυτό σου μες στον κόσμο
κάνεις το μετέωρο βήμα του πελαργού


και δεν τo μπορώ το μετέωρο...
δεν την αντέχω την αστάθεια
και την αβεβαιότητα...

:)

foteini είπε...

@
πράγματι,
τέλειωσαν τα μπουμπουνητά !

σε ευχαριστώ :)

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Φωτεινή μπες εδώ :
http://anemondixtia.blogspot.com/2010/11/blogging.html

Φιλιά..

Χαρ. Αλβερτος είπε...

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ... ΕΠΙΣΚΕΨΗ! :)

genna είπε...

Kαλημέρα!

:))))))))))