Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

.
διαβάζω όσο μπορώ κι όσο μ' αφίνουνε. παιδιά, σκυλιά...
σήμερα πέρασε πάλι αρκετός κόσμος. νεολαία κυρίως.
το απόγευμα παίξανε το καινούργιο trivial. καλό είναι. οι ερωτήσεις έχουνε ένα συγκεκριμένο βαθμό δυσκολίας, ανάλογα με τη ζαριά που φέρνεις.
το μεσημέρι έπαιξα μπιρίμπα.
έχουν έρθει η Μαρίζα από Βαρκελώνη, η Δανάη από N. Y., η Εύα από Βιέννη, η Ματίλντα από Βερολίνο, η Ηρώ από Παρίσι. κάποια απ' αυτά, αν βρουν έξω δουλειά, μπορεί να μείνουν κι όλα... είναι απίστευτο ότι είμαστε ξανά σε χρόνια μετανάστευσης ! αληθινά απίστευτο, κι όμως πέρα για πέρα αληθινό...

.
ήρθαν από Κέρκυρα και ο Leo με την D., απόψε αργά το βράδυ, πάντα αδιαπραγμάτευτα μετά από σένα.
της άρεσαν οι μάσκες μου. της διηγήθηκα (και γελάσανε φυσικά ) πως μιά φορά που έπιασε φωτιά το καράβι, επιστρέφοντας από Ιταλία, όταν ο καπετάνιος είπε "πάρτε ό, τι πολύτιμο έχετε, θα κατεβάσουμε τις βάρκες", εγώ πήρα να σώσω τις μάσκες μου μέσα σε μιά σακκούλα... τέτοια μούρλια...
μου πρότειναν να οργανώσω κάποιες πολιτιστικές εκδηλώσεις στην Κέρκυρα.
το ίδιο μου πρότεινε κι ένας δήμος - προάστιο στην Αθήνα.
θα δούμε...

δεν έχω όρεξη γιά πολλά - πολλά... και το χρήμα, ως κίνητρο, αν υπολογίσουμε το πόσο πολύ δίνω γι αυτά τον εαυτό μου, μου φαίνεται κίνητρο ταπεινό. δεν είναι αυτό που μπορεί να με υποκινήσει...
δεν με πειράζει, μπορώ μιά χαρά να ζήσω και χωρίς λεφτά... απλά, μειώνεις τις ανάγκες σου...

στο μεταξύ προχωρώ τις σημειώσεις της ιστορίας, που έχουνε μείνει πίσω.

τόσες μέρες που δεν ασχολήθηκα, είδα κι έπαθα να τις βάλω τώρα σε μιά τάξη... μα αυτή είναι μιά ασχολία, που αληθινά με ευχαριστεί !
.
πρέπει να συνεχίσω τις βιβλιοθήκες, που τώρα μες τις γιορτές τις παραμέλησα.
.
αναρωτιέμαι, πρώτα να ξεκινήσω να διαβάζω Βυζαντινή ιστορία ή τη Βίβλο ;
ή κάτι άλλο ;
θέλω να κάνω τόσα ωραία πράγματα, τώρα που θα χω χρόνο, δεν ξέρω από πού ν' αρχίσω... σκουντουφλάνε όλα μέσα μου "εμένα δες πρώτα!" "όχι ! εμένα πρώτα !"

.
μιλήσαμε απόψε με τη Μ.
το πρωί, αν έχουμε τύχη και δεν βρέχει, αποφασίσαμε να δούμε το χάραμα στο βουνό.
.
.
.
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: