Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

.
αισθάνομαι λίγο αδιάθετη.
κι απογοητευμένη. απ' όλα.
.
προσπαθώ, δε λέω... προσπαθώ σ' όλα μέσα να είμαι, προσπαθώ να επαναπροσδιορίσω τον εαυτό μου σ΄αυτή τη νέα φάση της ζωής.
συναντώ πιά λίγους, ελάχιστους ανθρώπους-από εκείνους που εγώ θέλω.
με παίρνουν διάφορα τηλέφωνα, με καλούν κάθε μέρα να είμαι εδώ κι εκεί και πάρα κει.
δεν έχω κέφια. δεν πηγαίνω σχεδόν πουθενά.
έζησα πολλά χρόνια έξω απ' το σπίτι, με ζέστη και με κρύο, μέρες και νύχτες παλεύοντας έξω στους δρόμους.
καλά είναι στο σπίτι. έχω την ησυχία μου, θα δούμε πάλι μέχρι πότε...
.
πριν λίγες μέρες είδα ένα βράδυ στο όνειρό μου, το νονό μου. με κοίταζε χαμογελαστός.
- είσαι καλά , νονέ ; τον ρώτησα.
προχτές είδα στον ύπνο μου τη νονά μου. όμορφη ήταν. ήρθε και με πήρε αγκαλιά.
χτες βράδυ, την είδε πάλι στον ύπνο του το παιδί.
ίσως κάτι χρειάζονται οι ψυχές.
αν μπορέσω, την Παρασκευή να φτιάξω ένα κόλλυβο.
.
,
.
.
.

8 σχόλια:

genna είπε...

Καλημέρες!!!!!!

όπου υπάρχει αγκαλιά πάει το υποσυνείδητο, αλλά κι ένα σταράκι καλό θα είναι...

φιλιά!

genna είπε...

Α και η ξεκούραση απαραίτητη, ξέρει ο οργανισμός... :) :)

Roadartist είπε...

"βρε lezarts, τι όμορφα πράγματα έχει ο κόσμος, και πόσα ακόμα έχουμε να δούμε !........"

Συ είπας.. :)

Είδα και εγώ όνειρο. Κάπως περίεργο. Ήμουν με τον αδελφό μου και τη Στέλλα για καφέ. Και ήρθε ένας ληστής..βγάζει ένα πιστόλι και μας απειλεί ότι θα μας σκοτώσει αν δε του δώσουμε ότι είχαμε πάνω μας. Εγώ του πιάνω την κουβέντα και αρχίζω να τον παρακαλάω να μη μας τα πάρει όλα. Τον πείθω.. Αρχίζω και βγάζω ταυτότητες κλπ.. μετά άλλα πράγματα .. αυτός περιμένει, βλακεία όνειρο μέσα στο άγχος και στην αγωνία.. Οι άλλοι δυο ούτε καν του μιλήσανε, του έδωσαν αμέσως ότι είχανε μαζί. Εγώ στη συζήτηση.. ο κλέφτης περιέργως υπομονετικός.. στο τέλος πήρε άδεια τσάντα και γλύτωσα τα πραγματάκια μου. Τότε ξύπνησα μέσα στην αγωνία.. Βρε τι τραβάω :(

Κατάλλα, τι να λέμε.
προσπάθεια
φιλιά.

Roadartist είπε...

Ρίξε μια ματιά κ εδώ
http://www.ονειροκριτησ.gr/%CE%BD%CE%B5%CE%BA%CF%81%CF%8C%CF%82-%CF%80%CE%B5%CE%B8%CE%B1%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%82/

foteini είπε...

@
30φυλλιά μου,

ευχαριστώ που είσαι εδώ !

:)

foteini είπε...

@
lez arts,

μου άρεσε εκείνο το
"εγώ στη συζήτηση... τον πείθω..." !

ακόμα χαμογελάω... :)


α, by the way,

κοίταξε αν θες στον ονειροκρίτη,
πώς ερμηνεύεται το όνειρο :
"ο κλέφτης περιέργως υπομονετικός..."

χε, χε, ακόμα γελάω :)

Roadartist είπε...

Εγώ σου γράφω τα εσώψυχα μου και εσύ γελάς ε;;; Όνειρο ίσον βαθύ υποσυνείδητο! Δηλαδή ίσον.. Ψυχική δομή! Μέχρι με τα όνειρα μου γελάνε.. :) ..Φαντάσου να τα έγραφα στο blog, τι είχα να τραβήξω..

Το έψαξα.. τι νομίζεις..
Δεν υπάρχει όμως πουθενά ανάλυση για τέτοιο όνειρο.. :)
Καληνύχτα σου.

foteini είπε...

@
έλα, lezarts, άσε με να γελάσω... :):):):)