Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

.
μικρές σκέψεις μεγαλόφωνες
κι ατάκτως ερριμμένες...

.

.
.

τη νύχτα στον ύπνο μου, είχα στο νου μου τον Ηρόδοτο (!)
- μπράβο βρε ! θα μού λεγαν οι φιλενάδες... -
.
.

.


.
ξύπνησα με βαρειά πούντα, όλο το αναπνευστικό κλειστό, με αρκετή αφωνία και ρίγη.
.
σκέ-
φτο-
μαι,
πως σε αυτή τη φάση, δεν έχει νόημα να διαβάζω γιά αποκλειστικά
προσωπική χαρά
ή
γιά αποκλειστικά προσωπική χρήση...
αυτό, στην περίπτωσή μου, θα εμπεριείχε ένα είδος "αυτισμού", κοινωνικής απομόνωσης και εγωϊσμού φυσικά !
.
... αφού εκείνο που γνωρίζεις να κάνεις, είναι να μεταδίδεις,

αφού 29 χρόνια τώρα, αυτή είναι η δουλειά μα και η ανθρώπινη κλίση σου,
εκπαίδευση ή κοινωνική δραστηριότητα - δοτικά συστήματα τα λειτούργησες -,
γιατί δεν συνεχίζεις να κάνεις το ίδιο ; τη δουλειά που σου αρέσει και που γνωρίζεις καλά ;
.
.
... μήπως,
να δοκιμάσω,
να πιάσω όμορφα πράγματα
ή χρήσιμα πράγματα,
να τα μεταφέρω γιά παιδιά ;
.
θα μ' άρεσε ;
.
μπορώ άραγε ;
.
είμαι ικανή άραγε να το κάνω ;
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

4 σχόλια:

genna είπε...

Ax, και τι σε βασανίζει, σκέψου να μην είχες και πούντα... :) :)

σιγά σιγά καλό μου θα βρεις το ρυθμό σου, θα βρεις τι θα κάνεις...

περαστικούλια, φιλιά και αγκαλιά!

foteini είπε...

@
πέρασες καλά ΣΗΜΕΡΑ ;

Ε ;


αύριο πρωί πρέπει να πάω στα ταμεία μου
κι όχι, δεν γκρινιάζω, μα είμαι αληθινά χάλια. γερό κρύωμα.


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ !
δώρα αγάπης,
πνευματικά δώρα πρώτα και ψυχικά !

πειράζει 30φυλλιά μου,
ΠΟΥ ΕΜΕΝΑ Μ' ΑΡΕΣΟΥΝΕ
ΚΑΙ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΔΩΡΑ ;;;;;;;
ε ; πειράζει ;

:))))))))))))))))))))))

δόΧτωρ απαράδεΧτος είπε...

η αγωνία του καλλιτέχνη πριν βγει στη σκηνή είναι πάντα ίδια...
και φυσικά ο δάσκαλος είναι καλλιτέχνης...

το μόνο που δε φταίει σ΄ αυτή την περίπτωση είναι η πούντα!

foteini είπε...

@

μου φτιαξες τη μέρα :)