Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

.
κρύο τσουχτερό κάνει, μα είναι ωραίο το κρύο το χειμωνιάτικο.
δεν είμαι και σε σπουδαίο κέφι όλον αυτόν τον καιρό...
κοιμάμαι νωρίς το βράδυ με τις κοτούλες, βλέπω όνειρα κάργα, ξυπνάω αργά το πρωί, με διάφορα βιβλία στα χέρια,
βγάζω έξω τον Πέπε,
μαγειρεύω, έφτιαξα μαρμελάδα, χτες ζύμωσα ψωμάκι μυρωδάτο,
πήγα και αρκετές ώρες στο γραφείο, είπαν ότι ίσως μείνει έτσι αίολη η κατάσταση ως την ερχόμενη Δευτέρα.
μακάρι, γιά να ενημερωθεί κι ο καινούργιος, να τελειώνουμε απ' εκεί ...

.
.

.
.
το ωραίο ψωμάκι μου
.
.
στο μεταξύ, έχω φυσικά ετοιμάσει τα Κούλουμα γιά την Καθαρή Δευτέρα.
λαγάνες, φασολάδα στο καζάνι, ελιές, ταραμοσαλάτα, κρασί, αναψυκτικά, μπαλόνια, μασκάρεμα παιδιών και φυσικά μουσικό συγκρότημα με καλό ρεπερτόριο γιά τη μέρα...
πέρυσι με βγάλαν ασπροπρόσωπη. ο κόσμος διασκέδασε παραδοσιακά, λαϊκά και χόρεψε.
η ίδια κομπανία και φέτος. έχω ευτυχώς φίλους να απευθύνομαι.
.
η Άσ. έγραψε πολύ ωραία παραμύθια. τα έφερε και της είπα τη γνώμη μου. έκανα και τις μικροδιορθώσεις. πραγματικά το φχαριστήθηκα, γιατί μου άρεσαν πολύ. ευαίσθητα, γερά κειμενάκια, παραμύθια ενηλίκων. της είπα να τα εκδώσει και το σκέφτεται...
αύριο το απόγευμα νομίζω είπε, θα με τρέχει σε σεμινάριο (;) δημιουργικής γραφής. θα πάω, να δούμε τι λένε εκεί πέρα...
.
πρέπει νάβρω γενικά λίγο κέφι γιά να ξαναπιάσω τις βιβλιοθήκες, που τις έχω παρατήσει σε αρχικό στάδιο κι είναι όλα γύρω τούρλου μούρλου...
καλά, λέω, μόλις μπορέσω θα τις πιάσω.
να ιδούμε πότε θάναι αυτό το "μόλις μπορέσω"...
.
κοντεύει κι ο Μάρτης...
.
πήγε η ώρα έντεκα και εικοσιπέντε, μικρέμουΜότσαρτ. μάλλον νύσταξα. πάμε ;
.
.
.
.
.
.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: