Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

.

.
το γράφω με τρόπο ήπιο ... έτσι κι αλλιώς, αυτόν εδώ το χώρο ελάχιστοι φίλοι τον γνωρίζουν και μπαίνουν...
δεν είμαι σίγουρη ότι είμαι καλά από υγεία.
δεν ασχολούμαι, δεν ψάχνω, έχω μιάν "επίκτητη" άρνηση γιά τους γιατρούς, δε θέλω να μου λέει κανείς "πήγαινε στο γιατρό, να δεις αυτό ή εκείνο", όχι, δεν θέλω, δεν πάω, δεν θα πάω!
δεν είμαι όμως καλά. είναι ένας τουλάχιστον μήνας που το στήθος μου βράζει, τα πνευμόνια μου σφυρίζουν, κι όσο πάει αυτό με κουράζει, με εξαντλεί κάθε μέρα και πιό πολύ.
φυσικά, κάνω κανονικά τις δραστηριότητές μου. σήμερα όμως το κρυολόγημα είναι απ' το πρωί σε έξαρση. με παιδεύει. δε θέλω να κρεββατωθώ.
. .

αγαπώ ξανά τις σιωπές. τις λέξεις προς τα μέσα. προς τα μέσα τα δάκρυα. τα αγαπημένα ονόματα προς τα μέσα. τα ίρις που άνθισαν, τις βροχές, την ερμιά στο δωμάτιο, τη μουσική, προς τα μέσα.

. . . . .

.