Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011


.
πήγαμε με την 'Ασ., σε ένα σεμινάριο "δημιουργικής αφήγησης"
εντάξει, συμπαθής ο συγγραφέας που αφηγήθηκε - καθώς κι εκείνοι που θα ακολουθήσουν τις επόμενες μέρες -, αλλά ανεπαρκής κατά τη γνώμη μου ο συντονισμός της όλης ιστορίας, από τους συντονιστές ...
τέτοιες ιστορίες γιά να προάγονται και γιά να είναι αποτελεσματικές, πρέπει να τις οργανώνουν και να τις διαχειρίζονται άνθρωποι με αληθινή Παιδεία και με μιά δομημένη προσωπικότητα.
διόλου δεν μας εξέφρασε ο συντονισμός απόψε ... κλείνω εδώ το στόμα μου και σιωπώ ...
... ασχολούμαι με λεπτομέρειες, που όμως μοιάζουν κύριες και καθοριστικές ...
.
.
μετά πήγαμε στο Ινδικό, και θυμήθηκα όσα μας έχει πει η Δασκάλα, γιά τα μπαχαρικά των Ινδιών...
όταν ο Κολόμβος πήγε στην Αμερική και βρήκε όλους να χρησιμοποιούν τα τρέχοντα μέταλλα (ΧΡΥΣΟ ΚΙ ΑΣΗΜΙ δηλαδή !), έπεσαν κατακόρυφα στις αγορές της Ευρώπης οι τιμές αυτών των μετάλλων. Τότε οι Ευρωπαίοι στράφηκαν σε προϊόντα μεγάλης αξίας - χρηματιστήριο στα μπαχαρικά των Ινδιών !
κουβεντιάζοντας είπα στην Άσ., πως όταν ήμουνα παιδάκι, αυτό το ίδιο μαγαζί ήταν εργαστήριο τσίπς !
όταν περνούσα απ' την πίσω πόρτα της αυλής, άνοιγαν και μου έδιναν μιά τσανακούλα με φρέσκα τσίπς.
.
.
την Τετάρτη έρχεται ο Δίας απ' την Κύπρον την αέρινην...
την νοσταλγώ την Κύπρο. και φυσικά τους φίλους μου.
.
.
.
.
.
.

7 σχόλια:

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Δεν έχω μπαχαρικά..
Αλλά αφού εκεί δεν μπορώ ν αφήσω σχόλιο, αφού δεν απαντά το τηλέφωνο, εγώ που είμαι τώρα στις μαύρες μου, και φαίνεται στον Καθρέφτη οτι περνάω Κάτι,
ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΓΙΑΤΡΟ!!!

genna είπε...

φιλί πρώτα και τη σφαλιάρα από κοντά,
να εγώ παρ' όλες τις φοβίες αύριο πάω να πάρω τ' αποτελέσματα...

Καλημέρα και καλό μήνα!!!!!!

foteini είπε...

@
Regina,
με έπεισες απ' το τηλέφωνο.
θα υπακούσω.


βασίλισσα,
αυτό το "κάτι"
πώς να το απο-φύγεις ;
η ίδια η ΖΩΗ είναι !
πώς να απο-φύγεις τη ζωή ;

μαλάκωσε λίγο...
μαλάκωσε λίγο με τον εαυτό σου.
χάίδεψέ τον λίγο τον εαυτό σου.
γλύκανε λίγο τα μέσα σου.

αχ, θάρθω και θα κόψουμε βόλτες
στη Γαρίτσα :)

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να έχουμε !

foteini είπε...

@
Regina μου,

εκείνο το εκπληκτικό σου
"ΕΛΑΒΕ ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ;"
να μας προσδιορίζει στα δύσκολα.

είναι αρκετά χρόνια, που σκέφτομαι τον ήλιο, τον ηλιάτορα !
το να αγαπάς όμως τον ήλιο, είναι χαρισματικό από μόνο του...
θέλω να πω,
έχω ευγνωμοσύνη που ο ήλιος υπάρχει
και που είναι εκεί,
ακόμα κι αν γνωρίζω πως δε στρέφει κατά μένα το βλέμμα.


μπορείς να το δεις λίγο κι έτσι ;


τι άλλο να σου πω, βασίλισσα,
να σε ζεστάνω ;

foteini είπε...

@
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΑΡΤΗ, 30φυλλένια μου !

εντάξει,
μετά τη σφαλιάρα, λέω θα πάω σε κανα γιατρό :)
έχω λίγο τρομάξει...
σφυρίζει το στήθος μου σα βαπόρι :)

30φυλλίτσα μυρωδάτη
μπήκε η εποχή σου, η άνοιξη !

foteini είπε...

@
μου αρέσει,
που ενώ κλείνω τα σχόλια
γιά να μη μου γκρινιάξετε,
εσείς βρίσκετε τρόπο
και ΤΟΠΟ (!)
και μου τα ψέλνετε :)

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Με Ζέστανες Ήδη!!!
Περιμένω τις Βόλτες. Και η Γαρίτσα είναι εκεί!