Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

.
το ωραίο, Αραβικό χούμους !
.


.

Χούμους

.

1 φλυτζάνι ταχίνι

1 φλυτζάνι λεμόνι

3 φλυτζάνια βρασμένα ρεβύθια

1 φλυτζάνι ελαιόλαδο

ψιλοκομμένο μαϊδανό

3 σκελίδες σκόρδο

κόκκινο, γλυκό πιπέρι

αλάτι

κουκουνάρι

* εγώ βάζω 1 (μία) σκελίδα σκόρδο, λιγότερο λάδι και λεμόνι...


Μουλιάζω από βραδύς τα ρεβύθια.

Τα βράζω .

(ή, αν την προηγούμενη μέρα έφτιαξα ρεβύθια, κρατάω γιά το χούμους 3 κούπες, στραγγισμένα.)

Τα χτυπάω μόνα τους στο μπλέντερ και προσθέτω εναλλάξ το λάδι και το λεμόνι.

Αλέθω στο μπλέντερ το ταχίνι με το σκόρδο .

Ανακατεύω όλα και σερβίρω σε μπώλ με ψιλοκομμένο μαϊδανό από πάνω, λίγο κοκκινοπίπερο και κουκουναρόσπορο.





Καλή επιτυχία !

.

.

.

.

.

.



7 σχόλια:

genna είπε...

στο χουμους σου να ορμήξω, προτιμώ...

αλλά ούτε μια κουταλιά, τι μου κάνεις?

παίρνω τη συνταγή για όποτε...

φιλιά!

Roadartist είπε...

Εδώ παραδίνομαι, γιατί τρελαίνομαι για χούμους!!!!

foteini είπε...

@
βρε, τρελλαίνεστε και οι δύο !

έχω κι άλλους αραβικούς άσσους στο μανίκι !

ε, τι τάχουμε τα γαλόνια :)

foteini είπε...

@
30φυλλιά μου,
τότε, θα στο φτιάξω εγώ :)

foteini είπε...

@
σαυρούλα των τεχνών,
κάτι νωρίς βλέπω επέστρεψες :)

εγώ, μόλις.

Emelia είπε...

Νόστιμο φαίνεται θα το δοκιμάσω...

foteini είπε...

@
Emelia :)

αν σου αρέσει λίγο η μαγειρική,
να το δοκιμάσεις.
είναι και βρώσιμο - Καθαρά Δευτέρα!


σε φιλώ